Bagaimana GLA Complex Shaklee Dapat Membantu Kehamilan?

Sedikit perkongsian buat pasangan suami isteri yang ingin menimang cahaya mata tetapi masih belum berjaya hamil.

Bagaimana GLA Complex Shaklee dapat membantu kehamilan?




Kebanyakan GLA (gamma-linolenic acid) yang tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Primerose Oil (EPO), manakala GLA Complex Shaklee diekstrak dari sumber asli GLA iaitu Borage Seed yang mengandungi lebih 17 hingga 25% khasiat.

Setiap wanita kebiasaannya akan mengeluarkan cecair lendir berwarna putih telur yang menandakan bahawa mereka sedang di dalam waktu subur. Cecair lendir tersebut berfungsi untuk membantu sperma untuk berenang terus ke uterus dan seterusnya ke tiub falopio untuk disenyawakan dengan sel ovum.




GLA Complex Shaklee berfungsi untuk membantu meningkatkan tahap kesuburan dengan menghasilkan lendir serviks yang berkualiti.

Cecair ini juga berfungsi untuk membantu sperma untuk hidup lebih lama di dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Oleh itu, walaupun anda tidak berpeluang untuk bersama pada waktu subur, anda masih ada peluang kerana sperma masih berada di situ sehingga hari kelima.




GLA Complex Shaklee juga sangat membantu dalam meringankan masalah kencing manis

Banyak lagi khasiat dan manfaat GLA Complex Shaklee yang dapat membantu dalam masalah kesihatan terutamanya berkaitan hormon. Sila klik sini.

Walaubagaimanapun, usaha, doa dan tawakal adalah yang terbaik kerana segalanya adalah melalui izin-Nya jua. Insya’allah…

Sila klik di sini jika anda mahu membeli secara online.


Hubungi saya pengedar Shaklee Jengka, Jerantut, Temerloh dan seluruh Malaysia untuk sebarang pertanyaan tentang vitamin, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee. Bimbingan akan diberi secara eksklusif dan berterusan.

COD sekitar Jengka, Jerantut, Temerloh dan pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

iR Zam Zarina 
Shaklee Independent Distributor : 1110934
call/sms/whatsapp : 012-3540262

Sila kunjungi dan like Facebook page saya di www.facebook.com/Rahsia.Sihat.Alami





You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina