TESTIMONI LUKA PEMBEDAHAN AKIBAT KENCING MANIS CEPAT KERING

Baru-baru ni, KakZam ada laa follow up customer yang belikan Twin Vivix Starter Pack untuk mak dia bulan lepas.

Alhamdulillah, khabar baik yang KakZam dapat dari dia lepas lebih kurang 10 hari mak dia consume VIVIX tu.

Cerita awalnya pada September lepas, agak memilukan sebab katanya, dia nak jual getah dulu, duit belum cukup. Paling sentap, katanya dia ni orang miskin, kerja pun menoreh je. Merendah diri barangkali.

Tapi yang buat KakZam rasa bangga, walaupun susah, dia tetap jaga orang tua, mak ayahnya.

Awalnya, dia nak beli VIVIX untuk maknya yang baru lepas pembedahan akibat patah tulang sebab jatuh. Katanya, keadaan again teruk sebab doktor terpaksa masukkan besi.

Bukan sahaja masalah tulang patah, makcik tu jugak menghidap penyakit lain seperti darah tinggi, kencing manis, gout, gastrik dan asma.

Shaklee Pahang, Shaklee Bandar Jengka, Shaklee Temerloh, Shaklee Jerantut


Memikirkan kemungkinan atas faktor kurang berkemampuan, KakZam cuba cadangkan SET TULANG yang harganya mungkin dalam kadar kemampuan dan fokus pada masalah tulang patah dulu, tapi , krik krik krik.

Dalam pada krik krik, KakZam tetap jugak update tru wasap apa saja promosi Shaklee yang sedang berlangsung, masih jugak krik krik. 

Walaupun macam tu, KakZam selalu doakan semoga maknya diberi kesihatan dan kesembuhan.

Tup tup, selepas 3 bulan pada penghujung Disember 2018 yg lepas, customer ni contact lagi tanyakan Vivix. Kali ni, ibunya baru je selamat menjalani pembedahan di bahagian kaki akibat komplikasi kencing manis. Syukurlah pembedahan tersebut hanya untuk membuang sebahagian daging yang rosak.

Selepas sedikit perbincangan, customer KakZam ni terus setuju untuk beli Vivix. Kebetulan sangat masa Vivix tengah ada PROMOSI, terus je dia grab TWIN PACK VIVIX STARTER PACK.

Bukan saja dapat keahlian PERCUMA, customer ni jugak dapat penghantaran PERCUMA, dapat lagi POTONGAN HARGA sebanyak 10% dari harga ahli, dapat lagi cash back BONUS yang tinggal seminggu lagi nak masuk terus dalam akaun bank. 

Wow!!! Bestnya ))


Shaklee Bandar Jengka, Shaklee Temerloh, Shaklee Jerantut, Shaklee Pahang


Baik, feedback positif yang KakZam dapat dari customer sangatlah memberangsangkan.

Pertama-tama sekali, luka pembedahan nampak cepat kering, malah nurse yang menjaga dan merawat makcik ni pun turut mengatakan benda yang sama.


Shaklee Bandar Jengka, Shaklee Temerloh, Shaklee Jerantut, Shaklee Pahang


Kedua, dek kerana terlalu lama tinggal di wad hospital, kulit makcik jadi kering. Selepas consume VIVIX, nampak kulit makin sihat dan keadaan kulit kering makin membaik.


Shaklee Bandar Jengka, Shaklee Temerloh, Shaklee Jerantut, Shaklee Pahang


Ketiga, oleh kerana pembelian Vivix tempohari adalah set twinpack, sebotol diberikan kepada ayah dan guess what!! Masalah lenguh-lenguh kaki dah hilang dan badan pun terasa makin ringan, syukur alhamdulillah!


Shaklee Bandar Jengka, Shaklee Temerloh, Shaklee Jerantut, Shaklee Pahang


Bertalu-talu customer ni ucap syukur dan terima kasih sebab dah kenalkan Shaklee padanya. Syukur alhamdulillah. 


Shaklee Bandar Jengka, Shaklee Temerloh, Shaklee Jerantut, Shaklee Pahang


Apa-apa pun, semuanya atas izin Yang Maha Esa. Kehadiran KakZam cuma sebagai perantara untuk membantu. 

So, bagi yang mempunyai masalah kesihatan yang sama, please jangan putus asa untuk sihat. Ingat orang tersayang, fight for them. 

Vivix juga salah satu cara untuk kembali sihat dan sentiasa sihat. Jangan lupa whatsapp KakZam untuk konsultasi, okay. Klik je link ni ⏩ www.wasap.my/60123540262

Semoga sharing KakZam kali ni bermanfaat buat semua, babai, assalamualaikum 😘

You Might Also Like

2 comments

  1. Syukur alhamdulillah..semoga mak dan ayah customer kak zam terus sihat. aminn

    ReplyDelete

Catatan Zam Zarina