esp GLA Complex

Anda salah seorang yang mengalami masalah seperti tajuk di atas?  Ye. KakZam akui, memang ramai gadis dan wanita yang mengalami masalah ...

Dah namanya perempuan, mesti suka nampak cantik kan? Walaupun cuma di mata suami dan bukan buat tontonan umum. Walaupun tak bermekap,...

Breastfeeding

25 haribulan Ogos baru-baru ni, genap usia BabyHanna 6 bulan. Sebelum sampai tarikh tu dan beberapa hari selepasnya, KakZam jadi nervous, ta...

bisnes

Assalamualaikum gais... Jom kita bersegmen pagi ni :) Sambil-sambil boleh tambah kenalan blogger kan..hihi Sila tepek jugak...

Breastfeeding

Pengambilan makanan ibu sangat penting untuk memastikan kualiti air susu ibu bagi tumbesaran bayi. Air susu ibu merupakan makanan pertama ba...

Kata orang, bila cantik dalaman barulah terserlah serinya di luar. Barulah nampak sihat di luar. Paling senang nak tau, tengok je kulit muka...

Google+ Badge

Google+ Followers

Catatan Zam Zarina