KULIT SIHAT DAN CANTIK DENGAN KOLAGEN SHAKLEE

Kata orang, bila cantik dalaman barulah terserlah serinya di luar. Barulah nampak sihat di luar. Paling senang nak tau, tengok je kulit muka dengan kulit tangannya. Ye laa, tu je pun yang senang nak tengok, yang lain aurat kan. Ni kalau perempuan laa. 

Kalau lelaki tu, senang laa tengok rambutnya, lengannya yang berketul-ketul tu, betisnya (kalau dia sinsing seluar laa). Eh, jangan melalut jauh sangat laa KakZam...hahahaha

Nak kulit yang sihat dan cantik, kena laa jaga makan. Tapi trend zaman sekarang ni, suplimen laa yang paaaaling senang nak dapat. Ada banyak lambakan suplimen kat pasaran sekarang ni. Tinggal sediakan duit dan pilih je.

Tapi, memilih pun bukan boleh sebarangan. Silap pilih, menangis laa tepi bucu cermin...huhu

Nak suplimen yang best untuk kulit ni, wajib ambik COLLAGEN SHAKLEE POWDER. Siapa jual tu? Dah tentulah SHAKLEE. Setakat ni, SHAKLEE je jenama produk suplimen yang paling boleh dipercayai.


shaklee bandar jengka
BELI DI SINI

ISTIMEWANYA SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Apa yang special sangat pasal kolagen SHAKLEE ni? 

Okay, menurut hasil dari kajian klinikal, peningkatan sebanyak 71% pada kulit akan berlaku dengan pengambilan konsisten kolagen terbaik ni selama 8 minggu berturut-turut, tanpa missed tau.


SHAKLEE BANDAR JENGKA


Jika nak dibandingkan dengan jenama kolagen lain di pasaran, kolagen SHAKLEE ni molekulnya yang sangat halus yang menjadikan ia lebih cepat dan lebih mudah untuk meresap ke dalam kulit kita iaitu 1000 Dalton. Jadi, kesannya adalah sangat mengujakan bukan saja pada kulit muka, ini termasuklah ke semua kulit pada tubuh kita juga.


SHAKLEE BANDAR JENGKA



UMUR TUA

Semakin kita tua, semakin kurang kolagen dalam tubuh kita. Bila semakin banyak kolagen dalam badan kita hilang, kulit kita akan lebih mudah jadi kendur berkedut. Garis halus pun makin banyak terutamanya kat bawah mata yang selalunya orang perempuan takut tu.

Nak tau tak? Umur ni bukan satu-satunya penyebab kolagen tu makin menyusut. Tapi ada jugak faktor lain seperti selalu terdedah kepada cahaya matahari, terdedah kepada radikal bebas, air dan kekurangan nutrisi.


MANFAAT KEPADA ORGAN LAIN


Dengan pengambilan SHAKLEE COLLAGEN POWDER ni, bukan saja kulit yang bertambah sihat dan cantik, makcik pakcik yang selalu sakit lutut tu pun boleh amalkan sebab ia sangat sangat membantu melegakan masalah sakit lutut.

Selalu masa solat, tulang lutut tu selalu berbunyi kruk krak kruk krak macam nak patah. 

Ye, jangan tak percaya. Lutut kita ni pun PERLUkan kolagen sebab cecair pada sendi lutut tu dah 'haus', menyebabkan tulang kita 'berlaga'. Itu yang selalu sakit lutut tu.

Geng geng 'mesyuarat tingkap' yang selalu bergosip pasal kendur sana sini tu, haa, sangat-sangatlah kena try kolagen SHAKLEE ni. Memang terkejut laa laki korang tu nanti. Tak bergosip dah lepas ni, sebab laki tak bagi keluar rumah dah...hihi. Gurau je, jangan marah haaaa.

Ok, meh nak share sikit testimoni SHAKLEE COLLAGEN POWDER ni. Kot laa nak rasa yakin sebelum membeli kan. 


SHAKLEE BANDAR JENGKA



SHAKLEE BANDAR JENGKA




SHAKLEE BANDAR JENGKA




SHAKLEE BANDAR JENGKA




SHAKLEE BANDAR JENGKA




SHAKLEE BANDAR JENGKA


Mungkin ada yang rasa teruja nak try kolagen SHAKLEE ni kan? Okay, korang boleh klik LINK NI untuk buat pembelian sendiri. 

Nak lagi rasa BEST?? Korang boleh dapatkan THE RADIANT 4 ni atau baca dulu pasal set RADIANT 4 KAT SINI.

Atau kalau korang rasa nak tanya apa-apa atau berminat nak join ahli, boleh contact KakZam. Klik je link ni http://kakzam.wasap.my/

Diharapkan dengan sharing KakZam ni, sedikit sebanyak dapat memberi ilham dan manfaat buat korang yang masih bingung dengan lambakan kolagen kat luar sana. Ingat, salah pilih, menyesal tak guna.

Babai dan assalamualaikum.

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina