PROMOSI SHAKLEE FEB 2017

Assalamualaikum

Walaupun kita dah sampai ke tengah bulan, tapi masih belum terlambat rasanya kalau saya nak kongsikan promosi shaklee kan?

Okay, bagi penggemar si putih Ostematrix, bulan ni adalah masa yang terbaik untuk anda rembat dan buat stok. 


BELI 6 PERCUMA 1 botol. 

Promosi yang ni best sangat sebab sangat sangat menguntungkan dan jarang jarang ada. Masa ni laa boleh buat stok banyak sikit, atau boleh hadiahkan pada mak ayah yang selalu mengadu sakit lutut, sakit belakang. Biasalah kan, orang tua memang selalu sakit sakit, kalsium pun dah kurang. 

Ramai warga emas yang tambah kalsium dengan cara minum susu, tapi sebenarnya cara tu kurang sesuai sebab susu mengandungi lemak. Tapi, ostematrix tiada kandungan lemak, jadi sangat sesuai untuk semua golongan.


PROMOSI BELI 2 LESS 5%

kalau rasa beli 6 botol tu banyak sangat, boleh beli dengan harga promosi yang kedua ni. Masih ada untung. 


Siapa Yang Mesti Ambil OSTEMATRIX?

1. Wanita yang sering mengalami kekejangan sewaktu haid atau lebih dikenali sebagai senggugut. Sakit akibat senggugut sangat menyeksakan dan hanya mereka yang mengalaminya sahaja yang tahu betapa sakitnya. Mari kita dengar bagaimana ostematrix mampu membantu meringankan masalah kekejangan sewaktu haid ini, sila klik Cerita Ostematrix.





2. Penghidap insomnia. Insomnia adalah sejenis penyakit sukar tidur malam. Penyakit ini jika tidak diatasi boleh menyebabkan pelbagai masalah kesihatan yang lain bermula daripada stress ang kemudian semua tahu stress boleh menjadi punca kepada banyak penyakit kronik seperti darah tinggi, jantung dan sebagainya.





3. Ibu hamil. Ibu hamil memerlukan lebih banyak sumber kalsium untuk menampung keperluan diri sendiri serta bayi dalam kandungan. Waktu hamil, ibu ibu mudah mengalami kerosakan gigi, sakit belakang, kekejangan, sembelit dan sebagainya akibat kekurangan kalsium.



4. Ibu berpantang. Seperti mana sewaktu hamil, ibu berpantang masih tetap memerlukan kalsium kerana ia mengandungi mineral yang lengkap untuk memastikan ibu kekal bertenaga serta memastikan ibu tidak menghadapi masalah sembelit. Sembelit sewaktu berpantang adalah suatu keadaan yang amat mengerikan dan ditakuti kebanyakan ibu berpantang. 

Selain membantu menghilangkan sakit sakit belakang badan dan pinggang, ia juga membantu memberikan kecergasan dan tenaga selain menghilangka rasa mengantuk di siang hari.




5. Ibu menyusu. Ibu yang menyusu juga tak terkecuali sangat memerlukan khasiat ostematrix kerana ia membantu membekalkan tenaga sama seperti ibu hamil dan juga ibu berpantang selain membantu menggantikan semula kalsium yang turut dikongsikan bersama bayi yang disusukan.

6. Mereka yang seringkali mengalami kekejangan akibat bersukan.



7. Warga emas. Golongan ini adalah mereka yang paling kerap mengalami sakit lutut, pinggang dan sakit belakang badan. Ia terjadi akibat penyusutan kalsium yang semakin berkurangan dan perlu digantikan dengan makanan tambahan untuk memastikan tubuh kekal sihat dan cergas.

Warga emas mudah mengalami sakit-sakit lutut dan tulang akibat kekurangan kalsium dalam badan.

Anda mungkin termasuk dalam salah satu golongan di atas. Jadi, dapatkan bekalan kalsium anda untuk kesihatan yang lebih baik.


KakZam

1110934

012-3540262

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina