'UBAT' DARAH TINGGI TERBAIK

Dah ramai yang cuba dan amalkan VIVIX dan ternyata VIVIX dapat membantu menambah nilai dalam kesihatan mereka. Antaranya kisah seorang ibu tua yang penyakit DARAH TINGGI. Alhamdulillah, berkat dan asbab anaknya yang berusaha pelbagai cara demi kesembuhan ibu tersayang.

Baru Minum Sesudu Mak Dah Boleh Bangun. Siap Mengemas Rumah Pulak Tu


Saya masih ingat lagi, awal tahun 2013 dapat panggilan dari kampung. Saya memang sangat teruja kalau dapat panggilan dari kampung sebab dapat dengar suara mak ayah, dengar khabar diorang. 

Tapi call kali ni, mak bagi tau yang darah tinggi dia naik. Tinggi sangat!! 200. Sebagai anak, dah tentulah saya sangat risau dan sedih. Masa tu rasa kecut perut. Takut sangat sangat. 

Tiba-tiba teringat tahun lepas, kisah sorang customer ni, maknya kena strok sebab tekanan darah nak lebih 200. Tetiba mata rasa hangat berair. Sobs sobs sobs

Dipendekkan cerita, saya terus belikan mak sebotol VIVIX. Masa tu mak siap cakap.."boleh boleh. Lagipun mak dah mimpi yang mak dah baik (sembuh). Mak rasa boleh baik minum 'ubat' kamu ni". Sekali lagi rasa mata ni basah hangat...huuu

Jadinya, masa balik ke kampung, rasa sedih sangat tengok mak tengah terbaring, tak boleh bangun. Solat pun dalam keadaan berbaring je. Makan pun takde selera. Nak ke tandas pun kena papah. Nasib laa ada adik-beradik yang masih tinggal dengan mak. Dapat jugaklah kami yang tinggal jauh ni mengharapkan pada dia untuk jagakan mak.

Malam tu jugak suapkan mak sesudu VIVIX.



Keesokan paginya, saya terjaga awal sebab terdengar ada bunyi bising kat ruang tamu. Tengok jam masih awal. Baru 5.30 pagi. Dalam hati, siapa laa yang buat bising kat luar ni. Nak tidur pun tak senang. 

Tak puas hati, saya pergi check. Rupa-rupanya mak tengah mengemas ruang tamu!! Siap menyapu lagi!! Memang ligat. Langsung tak serupa demgan keadaan saya tengok malam tadi. 

Dalam keadaan masih terpinga-pinga, (yelaa, masa saya balik malam tadi mak tengah terbaring tak berdaya, alih-alih pagi-pagi buta dah bangun buat kerja rumah) mak tegur saya, "bagus 'ubat' kamu ni nak, badan mak rasa sedap sangat, best". 

Dah macam kena pukau, saya terangguk-angguk masih memikir tengok mak. Dalam tak sedar, air hangat keluar lagi dari mata. Sobs sobs sobs. 

Segala Puji hanya kepada Allah Yang Maha Besar. Dia-lah yang memberi penyakit, Dia-lah yang menyembuhkan segala penyakit. Allahuakbar.

Itulah mak saya, pantang sihat sikit, ada je kerja yang dia nak buat. 


Kisah Benar

Ini adalah salah satu picisan kisah benar dari pengguna VIVIX. Diharapkan dengan suplimen ini, saya mampu membantu mereka yang mempunyai masalah sama di luar sana untuk turut sama-sama menikmati kesihatan yang tiada ternilai. 

Sila keep in touch dengan saya untuk maklumat lanjut mengenai VIVIX dan bagaimaba untuk mendapatkan 'si tonik ajaib' ini demi kesihatan kita bersama. 



You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina