RAHSIA ALFALFA COMPLEX YANG TAK RAMAI WANITA TAHU

Kelmarin bersembang dengan jiran-jiran yang datang melawat adik yang sedang berpantang 5 hari. Terkeluar cerita pasal macam mana nak rawat keputihan semasa mengandung. KLIK SINI.


PAYUDARA GEBU DAN TEGANG

Tiba-tiba teringat cerita salah seorang regular customer ni. Alkisahnya, dia amalkan alfalfa untuk masalah resdungnya yang agak teruk. Memang setia dan tak pernah lupa telan alfalfa setiap hari. 


Gambar hiasan

Dalam ceritanya, suami dia hairan kenapa payudaranya semakin gebu dan tegang. Sebenarnya dia dah perasan lama dah. Tapi tak pernah cerita pada sesiapa pun termasuklah suami sendiri. Sampailah suatu hari suaminya sendiri bertanya. Agaknya dah sampai tahap tak tahan menyimpan persoalan dalam kepala kot..hihihi...

Masa tu barulah terpecah rahsia yang dia makan alfalfa selama ni. 


"KETAT MACAM ANAK DARA"

Wow!! Memang terbaiklah alfalfa ni. Memang betul laa kot. Sebab ada sorang sahabat shaklee yang amalkan megadose alfalfa ni, suami dia pun 'komplen' jugak. 

Katanya, sejak-sejak makan shaklee (padahal suami dia tak tau si isteri ni makan suplimen yang mana satu 😂), makin ketat macam anak dara. Padahal diorang ni dah ada 4 orang anak. 


Gambar hiasan

Sedangkan, biasanya mana-mana perempuan yang pernah melahirkan anak, walaupun baru seorang, dah macam-macam suami komplen. Longgar lah, kendur lah...alahai 😩

WOW!!! lagi sekali. Patutlah alfalfa ni digelar sebagai JAMU MODEN. 


ALFALFA SEBAGAI MILK-BOOSTER

Tapi, boleh ke makan alfalfa semasa berpantang atau masa menyusukan bayi? Jawapannya memang BOLEH. 

Memang boleh sebab alfalfa ni adalah suplimen milk-booster yang bantu ibu menyusu untuk rangsang penghasilan susu dengan lebih baik dan memastikan bekalan susu mencukupi untuk si kecil. 

Selain bekalan susu yang banyak, si ibu juga dapat manfaat lain seperti sistem penghadaman dan pembuangan yang lebih lancar. 


BUANG AIR BESAR LEBIH LANCAR

Macam saya pulak, saya memang suka sangat dengan kesan dari mengamalkan alfalfa ni. Sebab saya dapat membuang air besar dengan lebih baik. Beza sangat dengan sebelum saya amalkan alfalfa. Selalu sangat sembelit. Kalau membuang, memang ambik masa yang sangat lama. 

Paling seksa sebab 'kepala t**k' yang keras tu. Sampai luka sebab meneran. Tambah pulak, 2 hingga 3 hari sekali baru buang air besar. 

Tapi lepas amalkan alfalfa, hari-hari saya boleh 'memberut' bak kata orang Melaka..hihi. kadang-kadang dalam sehari tu lebih dari sekali. Paling BEST, saya boleh buang tanpa ada rasa cirit sampai pedih-pedih tu. Memang BEST sangat. Memang lancar sangat. 

Lagi satu yang saya sangat berpuas hati, saya ada masalah kulit gatal, dengan alfalfa ni, masalah kulit gatal tu. Alhamdulillah...

Kalau korang ada masalah sama macam kami bertiga ni, cepat-cepatlah bertindak. Dapatkan konsultasi dulu sebelum ambil mana-mana produk tau. 

Nak alfalfa? Boleh contact saya ye 😉






You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina