TESTIMONI SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Assalamualaikum wbth


Hai semua... 

Teruja bila baca tajuk tu kan? Memang lumrah kita sebelum membeli apa-apa produk pun, kita nakkan bukti dan testimoni berjaya dulu kan? Barulah rasa yakin nak beli. Barulah berbaloi dengan nilai duit yang kita laburkan tu. Tak gitu? Shaklee Collagen Powder

Entri kali ni memang nak share testimnoni aje. Jom layan....

Testimoni 1

Puan Siti mengamalkan Shaklee Powder Collagen. Penggunaan tak sampai 2 bulan. Sebelum mengamalkan SCP, beliau mengalami sakit lutut dan tulang. Ini disebabkan kolagen di bahagian sendinya telah menyusut. Tetapi seaal tempoh penggunaan 5 hari, perubahan ketara dapat dilihat pada wajahnya.


Testimoni 2

Pengguna jelas gembira dengan perubahan kulit wajahnya yang semakin cerah dan berseri. Tiada lagi kesan merah akibat jerawat yang merosakkan kulit. 




Testimoni 3

Jelas kelihatan kulit wajah pengguna SCP yang semakin cerah dan kesan jerawat semakin pudar.




Testimoni 4

Kulit wajah yang sangat mudah terbakar jika terdedah kepada pancaran sinar matahari, kini semaki cerah berseri seawal penggunaan 7 sachet Shaklee Collagen Powder. 



Testimoni 5

Testimoni sahabat sendiri yang jauh nun di negeri penyu yang mendapat kesan seawal 7 sachet pengambilan SCP. Kesannya dapat dirasakan pada lutut yang sakit dan dengan cepat menyerap terus ke kulit wajah. 




Testiomoni 6
Testimoni sahabat Shaklee yang menggunakan SCP sebagai milk-booster. Nyata, seawal 2 minggu pengambilan susu semakin bertambah dengan jayanya. Tahniah. Moga semakin bertambah-tambah rezeki beliau kerana berusaha mencukupkan makanan awal buat bayinya. Aamiin.


Sebenarnya masih terdapat banyak lagi testimoni berjaya dengan penggunaan Shaklee Collagen Powder. Tetapi akan kita muat naik pada entri akan datang pula. 

Bagi yang mempunyai permasalahan ataupun pertanyaan, boleh ajukan kepada saya di talian 012-3540262 atau boleh saja tinggalkan komen anda di bawah.

Sekian.

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina