ALTERNATIF BISNES UNTUK SURIRUMAH

Adakah anda surirumah sepenuh masa? 


Mahu bekerja tetapi berat hati hendak tinggalkan anak bersama pengasuh? 

Ingin mencari alternatif untuk menaja pendapatan sendiri? 


Kesibukan di rumah tak kurang hebatnya seperti kesibukan i tempat kerja. Bezanya, anak-anak sentiasa dalam perhatian.



Ya, ramai ibu-ibu di luar sana menahan keninginan untuk kembali bekerja bagi membantu meringankan beban suami. Tetapi adakah mereka sangggup untuk kembali duduk di kerusi empuk di pejabat sedangkan hati risau dan galau memikirkan anak yang ditinggalkan bersama pengasuh? 

Walaupun ada yang menitipkan si kecil kepada orang tua sendiri, hati tetap tidak boleh lari dengan memikirkan anak-anak setiap waktu. Risau dengan keadaan ibu yang semakin tua, tetapi tetap juga 'ditugaskan' untuk menjaga cucu. Sudahlah dulu mereka berkorban menjaga kita dan adik-beradik.


Salah satu pilihan alternatif perniagaan yang sesuai dengan wanita sebagai ibu dan surirumah.

Bagi yang mula mengintai-intai peluang untuk menjana pendapatan sampingan selain kerja yang sedia ada, boleh mencuba seperti mana yang Puan Fatimah ini sedang lakukan. 

Bermula dengan guna sendiri, lama-kelamaan beliau mula menjadikan jenama produk tersebut untuk menghasilkan pendapatan sekaligus menambahbaik keadaan ekonomi keluarganya.

Saksikan ;)



Setelah menonton video di atas, mungkin anda ada idea bagaimana ingin memulakan langkah pertama dengan Shaklee. Masih bingung? InsyaAllah saya boleh membantu. 

Untungnya kita kerana dinaungi oleh keluarga besar iReach yang merupakan kumpulan Shaklee terbaik yang saya dapat banggakan. 

Ingin menyertai kami di iReach? Sila hubungi saya di saluran seperti berikut :-



Zam (iR 1110934)
sms/whatsapp : 012-3540262

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina