CARA MENGHILANGKAN KESAN HITAM PADA KETIAK

Awas!!

Kesan hitam pada ketiak boleh membuatkan suami merasa 'hilang selera' terhadap anda!!



Kecantikan luaran semestinya sangat penting buat semua wanita. Apatah lagi buat wanita yang sudah berkahwin, ianya tidak harus dipandang ringan. Semuanya demi menjaga penampilan diri agar kelihatan segar dan menarik di mata suami.

Jangan cuma berdandan dan berwangi-wangian hanya sewaktu bujang sahaja. Ianya harus diteruskan dan di'upgrade' dari masa ke masa apatah lagi setelah bergelar isteri. 


"KETIAK HITAM"

Ini adalah pengalaman saya sendiri sewaktu berkunjung ke rumah seorang sahabat. MasyaAllah, tiada sekelumit pun niat di hati untuk mengaibkan sesiapa. Maka sebab itu, nama dan tempat adalah dirahsiakan serta jalan cerita saya ubah sedikit agar tiada perasaan yang tidak enak timbul setelah membaca artikel saya ini.

Sahabat saya ketika itu sedang memakai blouse berlengan pendek dan suatu ketika, beliau mengangkat tangan dan alangkah terkejutnya saya apabila terlihat bawah lengannya yang sangat gelap dan agak tidak selesa bagi pandangan mata saya. 

Pada fikiran saya, sangat tidak masuk akal bagi seorang wanita yang kelihatan ayu dan anggun mempunyai masalah sebegitu. Tetapi, ia juga tidak mustahil bukan? 

Berhari-hari kepala saya ligat memikirkan masalah tersebut. Terasa bagai tidak dapat diterima oleh akal saya sendiri. Pelbagai soalan bermain-main di fikiran. 

Bagaimana ia boleh terjadi? Apa punca ia terjadi? Berapa lama beliau telah mengalami keadaan seperti itu? Bagaimana beliau bertahan dengan keadaan tersebut? Bagaimana pula penerimaan suami beliau? Apakah beliau langsung tidak ambil peduli akan masalah tersebut? Adakah beliau sudah mengambil langkah-langkah sepatutnya ataupun tidak?

Sesampainya saya di rumah, segera saya periksa ketiak sendiri bagi memastikan saya tidak mengalami hal yang sama. Walaupun saya sedia maklum sememangnya saya tidak mengalaminya. "Ah, lega!"

Bagi saya, isu ini sangat sensitif. Tidak dapat saya bayangkan pandangan cemuhan dari suami sendiri seandainya saya berada dalam keadaan sedemikian. Malu juga kerana beliau tidak mengalami keadaan ketiak hitam sebegitu.


SUPLIMEN PENCERAH CELAH KETIAK

Terdapat pelbagai cara tradisional untuk menghilangkan ketiak hitam/gelap. Hanya tinggal tuan badan sendiri yang harus rajin untuk melaksanakannya. 

Tetapi, seiring dengan zaman yang semakin canggih dan moden, terdapat pelbagai alternatif yang mudah dan senang untuk diaplikasikan untuk tujuan tersebut. Antaranya adalah dengan mengambil suplimen. Tetapi...

Apakah ada disediakan suplimen pencerah celah ketiak yang dijual di pasaran? 

Apakah suplimen tersebut benar-benar berkesan?

Apakah suplimen tersebut HALAL?

Apakah suplimen tersebut terjamin keselamatannya?

Ya, semua persoalan di atas juga tidak terlepas dari turut bermain dalam kotak fikiran saya. Tetapi kesemua jawapan bagi soalan di atas adalah "YA!!"

Benarkah? YA!! Kerana saya sendiri telah menggunakannya dan ia terbukti BERKESAN dan kesan sampingannya adalah HASILnya sendiri.

Apakah suplimen tersebut? 




Ianya adalah gabungan MANTAP Vitamin C dan ESP dari Shaklee. Nah, sekarang semua orang dah tahu rahsia ini.


Testimoni Pengguna


Testimoni 1


Testimoni 2


Testimoni 3

Jangan biarkan masalah ketiak hitam atau gelap ini menghantui anda. Segeralah mencari alternatif agar bawah lengan menjadi semakin lembut dan cerah serta tidak mempunyai bau-bauan yang tidak menyenangkan. 

Untuk menempah Set Suplimen di atas, bolehlah menghubungi talian seperti berikut.



Zam Zarina (id 1110934)
Tel/whatsapp: 012-354-0262
Facebook : Zam Zarina
Page : Kedai Vitamin Bandar Jengka



You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina