TESTIMONI ABAH BERHENTI MEROKOK DENGAN VIVIX

Assalamualaikum wbth.

Entry kali ni saya nak kongsikan dengan pembaca sekalian tentang bagaimana alahnya saya dengan ROKOK!!


Ya, saya memang alah dengan rokok. Baik baunya, asapnya, puntungnya. Pendek kata, segala-galanya tentang rokok saya alah. Dengan asap dan baunya, memang buat saya jadi sesak nafas.

Tapi, saya tak terkecuali dari mempunyai ahli keluarga yang merokok. Contoh terdekat adalah ayah saya sendiri.

Selalunya bila berselisih dengan abah dalam rumah, memang saya akan tutup hidung dan mulut sekemas-kemasnya untuk elakkan dari terhidu bau rokok dan asapnya.

Pernah sekali masa form 2 dulu, kami pakat adik-beradik minta abah berhenti merokok. Tau apa abah jawab? Dia suruh kami semua berhenti sekolah dulu, baru dia berhenti merokok. Syarat yang memang tak dapat kami turuti.

Manakan tidak, abah mula merokok sejak usianya baru menginjak 5 tahun. Macam tak percaya, tapi cerita ni datang dari mulut mak sendiri. Lagipun orang dulu-dulu memang awal sangat terjebak dengan rokok. Jadi bayangkan macam mana dia nak quit smoking tetiba kan.

Tapi kuasa Allah tak siapa boleh lawan. ALLAHUAKBAR...

Dua bulan lepas, saya berpakat dengan mak untuk bagi abah minum vivix. Lepas 2 minggu masih belum ada apa-apa perubahan. Tapi, menginjak sebulan, abah dah mula sebut rokok kotak (ben***) dia tak sedap. Adik-adik yang belikan rokok untuk abah pun naik hairan. Selalunya sekotak rokok abah boleh habiskan dalam masa sehari. Tapi, lepas hisap sebatang, abah dah tak hisap lagi sampailah sekarang.


Selain kotak rokok, abah hisap jugak rokok gulung, yang ni selalunya time2 dia takde budget nak beli rokok mahal..

Tapi, bila abah dah tak hisap lagi rokok kotak tu, kami rasa happy sangat2. Alhamdulillah.

Masa mula-mula dapat tau abah dah taknak hisap rokok (rokok kotak), hampir-hampir menitik air mata. Syukur sangat dengan hasil vivix ni. Belum pun habis sebotol vivix, dah nampak kesannya.


BAGAIMANA VIVIX HILANGKAN KETAGIHAN MEROKOK

1) Vivix  menyingkirkan nikotin dari dalam darah, organ dan otak. Bila nikotin dah takde, rasa ketagih nak nikotin pun hilang.

2) Perokok merasakan satu 'feeling' masa merokok. Sebab tu bila dia berhenti merokok, dia akan rasa lain macam & rasa craving untuk merokok semula. Vivix mampu menggantikan 'feeling' tu, jadi bila dia minum Vivix, dia takkan rasa nak merokok.

3) Ramai yang demam atau kena macam-macam penyakit bila berhenti merokok. Niat dah elok nak berhenti merokok untuk sihat, alih-alih dapat penyakit pulak sebab badan terkejut (sebab takde nikotin). Baik merokok je. Tapi, vivix mampu meredakan kejutan tersebut.

Sebaiknya Vivix diambil bersama dgn DTX Complex utk detox segala benda yg ada dalam organ dalaman terutama hati.

Hadiahkan sebotol vivix untuk mereka yang tersayang hari ini, semoga asbab berusaha mencari penawar menjadikan mereka lebih sihat tanpa ROKOK.

Untuk tempahan boleh hubungi saya pengedar Shaklee yang sah di Bandar Jengka dan kawasan sekitar. Serta pengeposan ke seluruh tanah air 😀


Zam Zarina (id 1110934)
Pengedar Shaklee Bandar Jengka
Fb : Kedai Vitamin Bandar Jengka
Sms / whatsapp : 012-3540262

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina