ESP SOYA TERBAIK!!

KENAPA SOYA SHAKLEE (ESP) YANG TERBAIK?




ESP Shaklee bukan sekadar soya, tetapi ia adalah produk soya yang terbaik!

Serupa macam kereta Ferrari laa. Ferrari tu bukan setakat kereta , tapi antara kereta paling laju.

Jadi, sangat tidak adil kalau ada yang judge ESP tu sama je kualitinya dengan air soya kotak yang selalu orang beli dalam chiller kat supermarket nun.


ESP ni bukan produk soya yang kita buat sendiri, masa kecik-kecik dulu selalu tengok arwah makcik dengan suami dia proses air soya untuk dijual. Saya ni memang peminat air soya. Cakap je, pasar malam, bazaar ramadhan, soya kotak, soya plastik, semua saya balun. No hal. Memang sedaaap sangat. Hmmm kalau dah memang suka, memang sedap laa kan..kikiki

Back to the topic. ESP ni dimajukan oleh saintis-saintis Shaklee yang menjalankan kajian terhadap pembangunan ESP itu sendiri. Malah, oleh saintis dari luar Shaklee iaitu pihak ketiga. Dalam banyak-banyak syarikat nutrisi, cuma Shaklee aje, satu-satunya syarikat yang berani minta pihak ketiga untuk melakukan kajian ke atas unsur yang digunakan dalam kesemua produknya.

Jadinya, kalau Shaklee berani buat macam tu, rasa-rasanya uollss berani tak nak minum ESP ni atau makan atau gunakan semua produk Shaklee yang lain??

Badan kita sangat-sangat memerlukan protein untuk pembinaan sel-sl yang sihat. Pembinaan sel yang tak sihat boleh mengakibatkan bermacam-macam kanser kepada tubuh badan.

Ramai pengguna mengambil ESP atas pelbagai tujuan. Antaranya, untuk meningkatkan penghasilan susu badan, meningkatkan tenaga dan masalah kulit. Tak kurang yang mengamalkannya untuk tujuan pelangsingan termasuklah saya sendiri. Pengalaman langsing saya bersama ESP.

Semoga entry saya kali ini dapat memberi manfaat sedikit sebanyak buat semua yang tertanya-tanya mengenai soya. Sekian.

Assalamualaikum wbth

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina