SIHAT SELEPAS MELAKUKAN DETOKS

Assalamualaikum wbth


Fenomena program detoks dengan Produk Shaklee sedang hangat melanda ketika ini. Sudah ramai yang menyertai program jangka pendek ini dengan jayanya. Ramai juga yang telah merasakan manfaat dan kebaikannya.

Berikut saya kongsikan beberapa testimoni dari peserta program yang juga ahli Shaklee. 

Salah seorang peserta yang berjaya.

Peserta di atas sangat berpuas hati dengan hasil Detoks Parasit yang dilakukannya. Antara kesan-kesannya adalah beliau tidak lagi craving untuk minum minuman yang manis termasuklah minuman bergas yang ternyata sangat bahaya untuk kesihatan tubuh bagi kesan jangka panjang.

Selain itu, beliau tidak mengalami haid untuk suatu waktu yang lama. Tetapi setelah detoks, beliau kembali didatangi haid seperti sedia kala layaknya seorang wanita normal.

Beliau juga mendapati, terdapatnya cacing parasit yang turut keluar bersama najis. Parasit yang sangat berbahaya untuk sistem tubuh yang menjadi punca pelbagai masalah kesihatan jika tidak ditangani dengan segera.

Selain itu, tahap metabolisme semakin meningkat dan perpeluhan terjadi dengan sangat baik, sekaligus proses pembakaran lemak terjadi dan membuatkan badan terasa lebih ringan dan langsing. 

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina