AWAS!! BAHAYA CACING PARASIT DALAM TUBUH!!

Pernah tak rasa perut asyik lapar je memanjang? Atau rasa nak makan je memanjang? Tapi tak tau nak makan apa. Tapi tekak rasa nak mengunyah aje walaupun kadang kadang perut tu tak lapar?

Kalau jawapan untuk semua soalan 👆 adalah "YA", bermakna anda sangat sangat perlu melakukan detoks parasit.

Kenapa?

Sebabnya, semua keinginan nak makan tu adalah dari cacing parasit yang anda "bela" tanpa anda sendiri sedar selama ini.

Tanpa kita sedar, di dalam tubuh kita terdapat banyak cacing parasit yang sedang


Sebenarnya semua nutrien dan zat dari makanan yang anda makan selama ni tidak dapat diserap sepenuhnya oleh tubuh kerana ia telah di"curi" oleh cacing parasit tersebut.

Cacing parasit yang hidup dalam usus manusia

Geli kan 😝

Uniknya detoks parasit, ianya mesti dilakukan pada pertengahan bulan mengikut kalendar Islam.

Kenapa?

Sebab waktu tu bulan mengambang dan ini adalah waktu cacing parasit tu aktif mengawan, bertelur dan berkembang biak. Apalagi kalau pemakanan tidak terjaga. Segala makanan yang kita makan akan terus diserap oleh mereka dan bukan tubuh kita.

Eewww 😖

Sebab itu dalam Islam kita digalakkan untuk berpuasa sewaktu pertengahan bulan (mengikut kalendar Islam) serta mengelakkan mengambil makanan tertentu yang menggalakan pembiakan mereka.

Takkan nak biarkan aje mereka ni terus membiak dan mengembang? Sedangkan pada akhinya nanti tubuh kita sendiri yang akan menanggung akibatnya dengan segala macam masalah kesihatan.

Sebab itu adalah disarankan agar anda melakukan detoks parasit untuk merencatkan pertumbuhan cacing parasit tersebut sekaligus menyingkirkan mereka dari terus menghuni usus kita.

Dah ramai yang berjaya menyelesaikan masalah kualiti kesihatan mereka swtelah melakukan detoks parasit. Berikut antara testimoni yang berjaya dengan detoks parasit.

#Testimoni 1

Wanita yang ingin dikenali dengan nama singkatnya B mengakui sangat berpuas hati setelah melakukan detoks parasit. Hasilnya, Puan B mampu menghilangkan lemak dari 140kg kepada 75kg. Untuk pengetahuan semua, itu adalah berat semasa unir beliau 12 tahun.

Macam tak percaya kan? Tapi itulah cerita beliau sendiri. Kalau diperhatikan, beliau bukan saja berjaya mengurangkan berat badan yang selama ini dirasakan mustahil, malah, lihat saja kulitnya yang semakin cerah sekata dan flawless. Memang ini yang menjadi idaman setiap wanita bukan?

#Testimoni 2


Testimoni kedua ini iaitu Puan Sue Anna mengalami masalah alergi kulit yang serius. Tetapi berjaya sembuh selepas turut mengikuti program detoks parasit sama seperti testimoni pertama tadi.

Di dalam set detoks parasit, terdapat suplimen yang mampu membantu untuk membunuh parasit dan kuman yang mengakibatkan alergi pada kulit. Sekaligus menyembuhkan masalah kulit gatal-gatal.

#Testimoni 3



Testimoni ketiga ini mungkin agak sensitif. Tetapi ia tak kurang penting untuk menunjukkan kepetingan untuk melakukan detoks parasit demi kesihatan yang terbaik. InsyaAllah.

Puan Fazz mendakwa najis beliau mengandungi cacing parasit yang keluar dengan banyak sewaktu membuang air besar. Ini menunjukkan bahawa beliau telah sekian lama "menternak" cacing parasit dengan banyak tanpa beliau sendiri sedari.

Untuk pengetahuan semua, sebenarnya cacing parasit sama seperti yang menghuni dalam tubuh ketiga-tiga testimoni di atas inilah yang mengganggu sistem dalam tubuh badan kita selama ni. Jadi tidak hairan mengapa antara kita yang berusaha macam macam untuk kurus tapi tak kurus. Tak kurang juga nak naikkan berat badan, tapi badan tetap sekeping. Manakala yang telan pelbagai suplimen untuk merawat resdung dan jerawat, tetapi tetap juga tidak berhasil.

Jadi sekarang, anda tentu dah tahu apa masalahnya kan? Dan anda sendiri tahu tentang masalah kesihatan diri sendiri. Saran saya, lakukan detoks parasit dengan segera agar anda dapat menaiktaraf kesihatan masing masing sebelum mencapai maksud kesihatan yang anda semua inginkan.

Bagaimana? Hubungi ejen detoks parasit yang sah untuk maklumat lanjut.

Boleh juga hubungi saya di 012-3540262. Bimbingan dan tunjuk ajar akan diberikan dan program detoks parasit akan dilakukan secara beramai-ramai agar kesannya lebih optimum.

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina