SANGAT BERTENAGA DENGAN VIVIX

Assalamualaikum wbth.

Alhamdulillah, puji dan syukur ke hadrat Ilahi atas limpah kurnia-Nya yang memanjangkan usia kita sehari lagi.

Syukur yang tak terhingga jugak kerana memberikan penawar kepada setiap penyakit yang dihadiahkan kepada kita sebagai peringatan dan kifarah atas dosa dosa lalu.

Teringat pulak pada seorang jiran yang ada masalah kesihatan. Saya syorkan vivix sebagai alternatif selain perubatan moden. Beliau kini sedang menunggu temujanji dengan doktor untuk menentukan sama ada beliau memerlukan pembedahan atau sebaliknya.

Sekiranya keputusannya memerlukan beliau untuk menjalani pembedahan, maka seumur hidup beliau akan bergantung sepenuhnya dengan ubat. Ini jaminan doktor yang merawat beliau.

Maka, atas sebab itu, beliau tetap berusaha untuk mengelakkan perkara iti dari terjadi. Memang betul semua yang terjadi itu adalah ketentuan dari-Nya. Tetapi segala apa yang kita lakukan dan usahakan juga akan mencorakkan perjalanan hidup kita bukan?

Vivix 'si tonik ajaib'

Belum pun lagi sampai waktu temujanji yang ditetapkan, nampaknya vivix membantu pula dari segi lain. Beliau yang kebiasaanya lesu dan seringkali mengantuk di waktu pagi setelah selesai mengerjakan kerja kerja rumah. Apalagi selesai solat Maghrib. Mata seakan-akan layu tak bermaya. Mengantuk sangat sangat.

Tetapi berkat dan asbab mengamalkan vivix, sekarang beliau tidak lagi mengalami masalah tersebut. Malah badan terasa semakin cergas dan bertenaga.

Alhamdulillah. Saya juga merasa amat terkesan dengan perubahan tersebut. Apalagi saya sendiri yang mengesyorkan vivix pada beliau.

Testimoni Puan Zyla setelah beberapa hari mengamalkan vivix.

Saya doakan semoga beliau mendapat khabar gembira pada 27 Mei akan datang dari doktor (tarikh yang sama saya nak tiup lilin...hihi).

Lagi testimoni penggemar vivix yang gembira dengan hasilnya. Kalau dulu memang tiada masalah untuk bersukan. Tetapi setelah berumahtangga stamina dah semakin kurang.

Boleh kembali bersukan dan masalah berdengkur sewaktu tidur tiada lagi.

Tetapi, dengan vivix alhamdulillah dia untuk bermain dengan cergas. Malah, masalah berdengkur pun dah tiada. Alhamdulillah. Syukur pada Yang Maha Esa.

Jikalau anda di luar sana mempunyai masalah sama iaitu badan lesu, tidak bermaya dan sering berasa mengantuk, cubalah vivix untuk mengatasi masalah tersebut. InsyaAllah, akan ada penawar bagi yang berusaha mencarinya.

Tak tahu di mana? InsyaAllah saya boleh membantu. Saya boleh melakukan cod di  Bandar Jengka dan kawasan sekitar, Temerloh dan juga Jerantut serta pengeposan ke seluruh Malaysia.

Zam  012-3540262
#KedaiVitaminBandarJengka

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina