VIVIX MENGEMBALIKAN TENAGA LUAR BIASA

Assalamualaikum wbth

Saya cukup bahagia dan seronok apabila dapat berkongsi manfaat vivix dengan orang-orang sekeliling. Paling mengujakan adalah ianya terbukti berkesan dan mampu meningkatkan kualiti kesihatan mereka. Alhamdulillah :) Jutaan kesyukuran kepada Yang Maha Berkuasa yang mengizinkan.

Salah seorang pelanggan tetap saya yang kini telah pun sah sebagai ahli Shaklee (beliau mendaftar ahli dek kerana inginkan penjimatan ke atas setiap pembelian produk Shaklee) telah pun merasakan kesan vivix ke atas kesihatannya. 

2 minggu lalu beliau mengadukan kepada saya, setelah beberapa hari mengamalkan vivix (atas sebab kesihatan yang lain), terasa semakin cergas dan bertenaga. Jika dibandingkan dengan sebelum pengambilan vivix, selepas selesai menyiapkan kerja-kerja rumah, beliau akan mudah merasa penat dan mengantuk yang amat sangat. Sedangkan waktu itu baru saja jam 11 pagi. 


VIVIX - Ramai yang menggelarkannya sebagai 'Si Tonik Ajaib'

Hal yang sama terjadi setelah waktu Maghrib. Mata seakan-akan mahu terpejam rapat. Mujur saja beliau mengajarkan anak-anak jiran mengaji Quran (anak-anak saya..hihi), jadi tiada alasan untuk beliau tidur sebelum tibanya waktu Isya'.

Kalau awalnya dulu, suami beliau membantah membeli vivix kerana menurutnya, "vitamin apa yang mahal sangat". Sekarang, suaminya turut senang dengan perubahan isterinya yang tercinta itu. Alhamdulillah ;)

Sekarang terbukti yang kesihatan itu lebih besar nilainya jika dibandingkan dengan harga vivix yang jauh lebih murah sebenarnya. Apalagi beliau mendapatkan vivix ketika hangatnya promosi BELI 2 PERCUMA 5%. Memang berbaloi-baloi jimatnya.

Alhamdulillah, asbab mengamalkan vivix kesihatan beliau semakin baik.

Jika anda turut mengalami masalah yang sama, boleh hubungi saya untuk konsultasi dan maklumat lanjut.


Zam Zarina (SID 1110934)
Pengedar Sah Shaklee
Pengedar Shaklee Bandar Jengka
COD ke Bandar Jengka, Jerantut, Temerloh dan kawasan sekitar
Pengeposan ke seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak
Facebook : Zam Zarina
Page : Kedai Vitamin Bandar Jengka

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina