KEPUTIHAN LEBIH SERIUS JIKA TERLALU AKTIF

Assalamualaikum wbth

Ini adalah rentetan kisah kejayaan saya menghilangkan KEPUTIHAN DENGAN VIVIX. Alhamdulillah, setelah berjaya hilangkan keputihan selepas konsisten amalkan VIVIX + GLA COMPLEX, saya rasa semakin yakin bila nak keluar untuk apa saja aktiviti. 



Almaklumlah, keputihan tu mudah sangat nak keluar kalau ter-aktif sikit. Bayangkan, aktif buat kerja pun, mula laa rasa rimas sebab melekit dek keputihan tu. 

Khamis lepas (25/2/2016) saya join kelas zumba anjuran anak saudara, terlompat-lompat terkinja-kinja memang tak ingat dunia..hihi... Langsung tak ingat pasal keputihan tu. Sampai rumah, baru perasan yang keputihan tu langsung takde. Syukur Alhamdulilah.

Lagi kisah pengalaman saya dengan GLA COMPLEX

Ada yang nak cuba VIVIX + GLA COMPLEX ni macam saya, hubungi 012-3540262. InsyaAllah masalah anda dibantu. Sama-sama kita usaha dan berdoa.

Kisah lanjut saya tentang keputihan, sila klik sini.

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina