HERBAL BLEND 'KRIM AJAIB'

Malam tadi ada job henna, sambil-sambil ukirkan henna di tangan pengantin, sembang-sembang jugak pasal vitamin Shaklee. Ramai pulak yang berkenan dengan Herbal Blend ni. Sorang akak ni nak belikan untuk anak dia yang ada ruam lampin. Sorang lagi makcik ni pulak, nakkan Herbal Blend ni sebab ada gatal-gatak pada kulit muka. 

Sama macam dua ladies ni, saya pun gunakan jugak Herbal Blend ni untuk kulit saya yang sensitif. Kulit saya cukup alergik bila berpeluh. Saya jenis yang kuat berpeluh dan bila berpeluh, kulit peha saya mudah sangat jadi gatal-gatal. Apalagi, tangan ni automatik laa menggaru-garu. Kadang-kadang sampai pedih dan melecet sebab terlampau syok sangat menggaru. Bila terkena air masa mandi mula laa pedih yang amat sangat. Masa tu rasa menyesal pun ada sebab menggaru.

Tapi Alhamdulillah... Sejak-sejak saya gunakan Herbal Blend ni, saya dah tak perlu sangat menggaru. Gatal-gatal pun dah takde. Percaya tak, Herbal Blend ni jauh lebih selesa bila disapukan pada kulit daripada losyen-losyen lain yang saya gunakan sebelum-sebelum ni. 

Bezanya, Herbal Blend rasa lebih nyaman. Takde langsung rasa melekit dan merengsa pada kulit. Lagi 1, takde rasa macam losyen biasa yang mencair dan rasa tak selesa pada kulit.






Orang dewasa aje ke yang boleh guna Herbal Blend ni? Oh tidak! Semua peringkat umur sesuai sangat kalau nak pakai Herbal Blend. Masalah kulit yang macam mana boleh gunakan Herbal Blend ni?

# Ruam / kurap susu
# Ruam lampin
# Ruam panas
# Kesan gatal akibat gigitan nyamuk
# Chicken pox
# Ekzema
# Luka kecil
# Demam
# Batuk
# Melecet
# Melepuh
# Terkena minyak panas / air panas
# Kudis
# Jerawat
# Tumit merekah

Anda ada mengalami salah satu masalah di atas? Perlukan bantuan konsultasi? Jangan segan untuk menghubungi saya di 012-3540262. Dengan harga mampu milik RM29.15, semua orang wajib menyediakan Herbal Blend untuk waktu-waktu kecemasan di rumah atau di mana saja.

COD ke sekitar Bandar Jengka, Jerantut dan Temerloh di Pahang serta pengeposan ke seluruh Malaysia.

                                                                                                                                                                                                          

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina