Demam Berpanjangan Dan Penawarnya

Assalamualaikum wbth

Syukur ke hadrat Ilahi kita masih dikurniakan satu hari lagi untuk bernafas di dunia ini. Hidup hanya sekadar pinjaman sementara buat kita, jadi gunakanlah masa yang adan untuk berbuat kebaikan dan beramal soleh.

Baiklah, hari ini ingin saya kongsikan dengan semua pembaca di luar sana tentang kebaikan salah satu produk Shaklee iaitu NUTRIFERON.


Memperkenalkan NUTRIFERON, satu-satunya suplimen terbaik di dunia yang telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.

Ianya adalah suplimen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh (immune booster).

Terbaiknya NUTRIFERON adalah ianya mampu mengukuhkan sistem imun tubuh dalam masa 3 hari. Banyak kajian membuktikan bahawa interferon mmpu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh tubuh untuk berfungsi membunuh: T-cells, B-cells dan makrofag. Sila baca info lanjut di sini.


Siapakah yang memerlukan NUTRIFERON?

1) Individu yang rendah sistem imun.
2) Individu yang mengambil vitamin C (dos lebih) tetapi tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
3) Individu yang sering mengalami sakit atau demam berpanjangan.
4) Ibu menyusu yang mendapati anaknya sering demam dan berpanjangan.

Bersempena dengan promosi yang diadakan sepanjang bulan Februari yang awesome ni, Shaklee menawarkan percuma sekotak NUTRIFERON dengan setiap pembelian 6 kotak. Yang menariknya, ianya automatik mendapat keahlian secara PERCUMA!!! Juga automatik belian dengan harga ahli...WOW!!! 

Banyak sangat 7 kotak tu? Jangan khuatir, promosi Nutriferon Twin Pack juga membolehkan anda membeli dengan harga jimat iaitu diskaun dengan setiap pembelian 2 kotak. BEST kan?

Anda boleh dapatkan NUTRIFERON dengan hanya klik di SINI untuk urusan yang mudah dan efisien. Bagi yang pertama kali, adalah dinasihatkan agar anda dapat menghubungi saya untuk maklumat lanjut serta khidmat nasihat, percuma ye...



Saya adalah pengedar sah Shaklee Bandar Jengka dan membuat penghantaran ke seluruh Malaysia.

Sila hubungi saya untuk sebarang permasalahan berkenaan suplimen, penempahan dan juga keahlian. Saya sedia membantu. 


Zam Zarina Yatim

Shaklee Indipendent Distributor | 1110934
Contact No / Whatsapp | 012-354 0262

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina