Fenomena VIVIX

Assalamualaikum wbth


Setiap penyakit pasti ada ubatnya, apa yang penting adalah kita berusaha untuk mendapatkan ubat (penawar) tersebut.

Hari ini suka saya nak kongsikan bersama semua tentang VIVIX si tonik ajaib dari Shaklee. Sekarang dah jadi fenomena pulak si VIVIX ni kan? Sana sini orang bercakap mengenainya. Ada apa dengan VIVIX nih? Kenapa yang jadi meletopss sangat tu? 

Selidik punya selidik, ramai yang mencari VIVIX ni rupanya di kalangan mereka yang mempunyai penyakit seperti jantung, kencing manis, darah tinggi, gout dan pelbagai lagi yang menghadapi seribu satu macam masalah kesihatan.

Benar bagai dikata, hidup mewah takkan bahagia jika kita juga 'mewah' dengan pelbagai penyakit. Hidup seharian bergelumang dengan pil dan ubat-ubatan. Makanan kegemaran juga turut terpaksa ditinggalkan, jadinya mana datang bahagianya? Ibadat seharian juga turut tidak sempurna dek kerana keupayaan diri yang terbatas akibat masalah sama. Subhanallah...

Jadinya, kesihatan itu adalah sesuatu yang mahal bukan. Wang dan kemewahan boleh dicari, tetapi kesihatan adalah sesuatu yang sangat penting buat kita semua.

Justeru dengan itu ramai yang mula mengamalkan VIVIX sebagai alternatif kepada kesihatan yang baik.

Berikut saya kongsikan beberapa testimoni dari mereka yang telah mengamalkan VIVIX dan telah pun mendapat manfaat darinya. Sesungguhnya kita hanya mampu berusaha, Dia jualah yang mengatur segalanya.



"Ayah menderita gout berpuluh tahun. Pain killer dan ubat gout peneman setia setiap hari. Salah makan sikit je, mesti gout datang. Jalan sampai memapah dinding.

Tapi sejak amalkan vivix satu sudu kecil setiap hari, Alhamdulillah takde lagi gout menjengah. Yang bestnya, ayah boleh tinggalkan dah ubat gout dan painkiller yang dah bertahun ambik tu. Dan ayah dah boleh makan makanan kegemaran semula! Syukur Alhamdulillah".


Lagi kisah pesakit gout.
Testomoni pesakit talassemia yang telah kehilangan
2 orang kakaknya akibat penyakit sama.
Testimoni pesakit buah pinggang dan batu karang.

"Saya ada customer yang kes macam ni sebijik...seorang kerani sekolah yang ayahnya ada masalah buah pinggang dan batu karang... selepas sebotol vivix, buat blood test (ujian darah) Alhamdulillah dengan izin dan kuasa Allah swt keadaan buah pinggang kembali normal dan batu karang pun dah tiada".

Jangan tak tahu yang ibu berpantang pun boleh amalkan vivix.

Hmmm, kalau nak disenaraikan list testimoni ni, memang panjang berjela. Terlalu ramai yang dah berjaya menyembuhkan penyakit masing-masing dengan vivix ni atas kuasa Allah swt. Asbab mencuba dan mengamalkan serta penyerahan sepenuhnya kepada yang Maha Esa, Alhamdulillah semuanya berjaya.

Bagi anda yang memerlukan VIVIX sebagai suplimen bagi sebarang permasalahan, sila jangan malu dan segan untuk hubungi saya. Kerahsiaan pelanggan adalah keutamaan saya.

Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Bandar Jengka, Pahang. Penghantaran dilakukan ke seluruh Malaysia dan konsultasi yang diberikan adalah percuma.



Zam Zarina Yatim

Shaklee Indipendent Distributor | 1110934
Contact No / Whatsapp | 012-354 0262

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina