PERSIAPAN MENYAMBUT RAMADHAN DENGAN ESP


ASSALAMUALAIKUM WBTH

AIDILFITRI?? Seronoknya bila waktu raya hampir tiba. Pasti semua orang sedang membayangkan persiapan raya yang hendak disediakan menjelang Aidilfitri. Bagaimana pula persiapan menjelang RAMADHAN?

Sejak saya berumahtangga dan dikurniakan cahaya mata, saya merasa seram tiap kali Ramadhan menjengah tiba. Apa tidaknya, perut saya tak tahan berpuasa sepanjang hari. Tidak sama berbanding zaman bujang dulu, ibadah puasa bukan masalah bagi saya.

Tak pasti jugak apa masalahnya sebab saya tak mendapatkan pandangan dari doktor lantaran masalah saya tidak sampai ke tahap yang kronik.

Boleh juga saya katakan rezeki bertemu kawan lama sewaktu di sekolah dulu. Dialah yang bertanggungjawab memperkenalkan SHAKLEE kepada saya. Alhamdulillah, setelah saya amalkan pengambilan ESP, saya mampu bertahan sepanjang hari berpuasa.

Malah, terasa sayang pulak nak berbuka puasa. Sebabnya? Saya dapat rasakan sentiasa bertenaga, tubuh saya merasa cergas sepanjang hari. Macam tak percaya kan?? Saya pun masih tak dapat nak percaya sampai sekarang.

Apalah kuasa sesudu ESP yang hebat sangat sampai tenaga kekal sepanjang hari? Sebabnya, ESP dihasilkan daripada sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting.

Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga selama berjam-jam lamanya. Oo…patutlah….




Tahukah anda?

* Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14gm protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik untuk kesihatan jantung.

* Membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur.

* Membantu menyokong sistem imun, mengekalkan thp kolestrol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat.

* Indeks glisemik bagi peringkat karbohidrat adalah berdasarkan kesannya terhadap gula dalam darah.

* Karbohidrat yang cepat dicernakan mempunyai paras gula dalam darah yang tinggi manakala tahap indeks glisemik yang rendah melepaskan gula ke dalam sistem secara perlahan.

* Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amat penting bagi mengurangkan berat badan dan kesihatan dalam jangka masa panjang.



Jadi, ESP juga teramatlah sesuai bagi mereka yang berhajat nak kurangkan berat badan. Masih belum terlambat untuk memiliki bentuk badan yang diidam-idamkan. Masih ada masa sebelum kita meraikan Aidilfitri nanti.

Jom pakat ramai-ramai amalkan ESP. Dengan harga RM 150 setong, saya sangat puas hati dengan hasilnya. Selain saya dapat bekalkan tenaga semasa berpuasa, saya juga amalkan dengan kombinasi Lecithin dan Alfalfa sebagai Set Kurus.




Tak tau nak beli di mana? Jom beli daripada saya, saya akan pastikan anda diberikan cara pengambilan yang betul. Dengan syarat, istiqamah.

COD area Jengka, Jerantut, Temerloh dan juga pengeposan ke seluruh Malaysia.

Sebarang pertanyaan, sila hubungi saya, jangan memalu… daaaa


iR Zam Zarina 
Shaklee Independent Distributor : 1110934
call/sms/whatsapp : 012-3540262
zamzarinay@gmail.com








You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina