7 KEBAIKAN VIVIX UNTUK KENCING MANIS

Penyakit kencing manis dah macam trend zaman sekarang ni. Orang muda pun dah ramai yang kena penyakit ni. Tak terkecuali ibu mengandung. Cumanya, ibu mengandung ni kalau control bab makan, insyaAllah kencing manis tu cuma setakat waktu mengandung je, macam KakZam masa mengandungkan anak kedua dan ketiga dulu.

Pengedar Shaklee Bandar Jengka, Pengedar Shaklee Jerantut, Pengedar Shaklee Temerloh


Selain dari control bab makan, pengambilan suplimen yang sesuai juga boleh membantu meningkatkan tahap kesihatan penghidap kencing manis selain ia membantu mengawal kadar gula dalam darah.

Vivix adalah antara suplimen eksklusif dan premium untuk masalah kencing manis. Jangan keliru ye, VIVIX shaklee ni bukan ubat, tetapi ia merupankan suplimen yang membantu mengawal dan menstabilkan paras gula dalam darah.



Bagaimana VIVIX membantu mengatasi masalah KENCING MANIS

1. VIVIX Mengurangkan Sindrom Rintangan Kepada Insulin.

Anti-oksidan yang terkandung di dalam VIVIX membantu memperbaiki sel yang bermasalah. Dalam masa yang sama, ia membantu melindungi sel di dalam tubuh. Pengambilan VIVIX secara konsisten dapat membantu mencegah sindrom metabolik kepada mereka yang berisiko mendapat diabetes sekaligus mengurangkan risiko kepada penyakit jantung dan kencing manis daripada menjadi lebih parah.

Pengedar Shaklee Bandar Jengka, Pengedar Shaklee Temerloh, Pengedar Shaklee Jerantut



2. Kandungan Polifenol Yang Terdapat Di Dalam VIVIX Membantu Mengawal Kadar Kepekatan Gula Dalam Darah.

Makanan yang kita makan akan dicernakan oleh tubuh dan menghasilkan tenaga. Pengambilan makanan yang mengandungi karbohidrat dan gula yang tinggi akan menyebabkan paras gula dalam darah meningkat sekaligus berisiko untuk mendapat diabetes.

Polifenol yang terdapat dalam VIVIX membantu memperlahankan proses pencernaan dan mencegah penyerapan karbohidrat dalam darah.

Pengedar Shaklee Bandar Jengka, Pengedar Shaklee Temerloh, Pengedar Shaklee Jerantut



3. Anthocyanins Membantu Mengurangkan Risiko Kerosakan Mata Dan Mempercepatkan Proses Penyembuhan Luka.

Satu perkara yang sangat menakutkan kepada penghidap diabetes adalah risiko kehilangan daya penglihatan dan luka yang lambat untuk sembuh. Terdapat juga pesakit kencig manis yang sampai tahap kakinya terpaksa dipotong untuk mengelakkan jangkitan dari menjadi lebih serius.

Polifenol Anthocyanins yang terdapat di dalam rumisan khas VIVIX membantu memulihkan dan memperbaiki daya penglihatan dan membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka.


4. Membantu Mengurangkan Pembentukan Protein AGE.

Gula yang berlebihan di dalam badan akan membentuk Protein AGE (Advanced Glycation End Products) yang akan mengakibatkan sel tubuh mati, rosak dan meningkatkan risiko diabetes. Ramuan VIVIX yang bertindak sebagai agen anti penuaan terbaik dunia serta 10 kali lebih kuat dari resveratrol (salah satu kandungan unik dalam anggur muscadine) membantu memperlahan dan mengurangkan pembentukan protein AGE.


5. Membantu Meningkatkan Tenaga.

Penghidap kencing manis seringkali berasa penat dan tak bertenaga. Mitochondria yang bertindak sebagai penjana tenaga di dalam tubuh yang menghasilkan tenaga yang kita perlukan akan menurun fungsinya apabila ia  terjejas.

Ramuan VIVIX menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel. Terdapat banyak testimoni menunjukkan mereka yang consume VIVIX semakin bertenaga selepas mengamalkannya.

Pengedar Shaklee Bandar Jengka, Pengedar Shaklee Temerloh, Pengedar Shaklee Jerantut



6. Membantu Melindungi Sel.

Serangan akibat kencing manis berisiko until merosakkam DNA. Ia merosakkam pangkalan data genetik dan menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel.

VIVIX membantu Melindungi dan memperbaiki sellular DNA.


7. Komplikasi Kencing Manis.

Penghidap kencing manis berisiko tinggi untuk mendapat komplikasi pada organ lain dalam badan. Dengan mengamalkan VIVIX secara konsisten, is sangat membantu until memelihara kesihatan organ, sendi dan mengukuhkan sistem imun.



Dapatkan VIVIX dengan keahlian PERCUMA sekarang!

Zam Zarina
ID : 1110934
What's app : 012-3540262



You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina