PENAWAR SELSEMA TANPA SINTETIK

Adakah anda sering diserang selsema? Jika ya, berkemungkinan antibodi anda lemah dan menyebabkan tubuh mudah diserang penyakit.



Selsema bagi kebanyakan orang sangat tidak menyelesakan. Pernah tak terasa seperti biji mata nak tersembul keluar semasa bersin? Teruk kan?

Tak kurang juga berasa sukar sewaktu solat (bagi yang muslim). Sedang khusyuk solat, tiba-tiba terasa cecair panas meleleh keluar dari hidung. Jika asyik nak disapu nanti, bimbang solat terbatal. Makanya, solat pun dah hilang khusyuk. Sedih kan?



Dinasihatkan agar cepat-cepat makan ubat jika terasa ada tanda-tanda kehadiran selsema tersebut. Dibimbangi makin teruk dan melarat jika dibiarkan begitu saja.

Tapi ada segolongan yang bimbang akan ubat yang diambil itu mengandungi bahan sintetik yang akan menyebabkan kesan negatif untuk jangka masa panjang.

Jadi, apa langkah terbaik yang perlu diambil? Ya, dah tentulah dengan suplimen yang ternyata selamat untuk diambil, berkesan dan tidak mendatangkan kesan negatif untuk kesihatan bagi kesan jangka panjang.

Antara suplimen tersebut adalah :-

NUTRIFERON

Ini adalah suplimen yang terkenal dengan fungsinya yang membantu menguatkan sistem imun tubuh. 

Dengan menggalakkan interferon semulajadi dalam tubuh serta membunuh patogen yang menyerang sistem tubuh, membuatkan tubuh lebih 'kebal' dan kuat dari dijangkiti kuman selsema dan flu.


SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS

Vitamin C yang satu ini sangat berkuasa membantu tubuh sentiasa kuat dan sihat. Ia juga membantu memusnahkan virus selsema yang menyerang. 

Hmm, inilah juga suplimem WAJIB bagi kaum hawa yang sentiasa mahukan kulit yang sihat dan cantik bagaikan mendapat suntikan vitamin c.


GARLIC COMPLEX 

Kebiasaannya sewaktu demam, doktor akan memberi preskripsi ubat dan antibiotik adalah antara salah satunya. I 

Dengan pengambilan GARLIC COMPLEX, ia mempunyai fungsi antibiotik yang kuat dan berkesan untuk melindungi tubuh dari kuman dan patogen yang menyerang. 

Paling penting, ia adalah antibiotik yang selamat dan semulajadi tanpa sintetik.

Jangan berkira untuk dapatkan yang terbaik, kerana itulah yang paling terbaik untuk kesihatan yang sangat mahal harganya. 

Hubungi KakZam untuk dapat suplimen terbaik, hanya dari SHAKLEE demi kesihatan yang tiada bandingan.


Zam Zarina

ID : 1110934

012-3540262

Pengedar SHAKLEE Bandar Jengka, Pahang dan seluruj Malaysia.




You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina