NAK BERHENTI MEROKOK TAPI TAK TAU CARA YANG SELAMAT DAN BERKESAN.

Pernah tak korang berada dalam situasi selalu berada dalam kalangan mereka yang merokok? Orang yang merokok ni pulak, kebiasaannya dah tentulah orang lelaki kan.

Pernah tak? Pernah tak? Pernah tak?




Apa perasaan korang masa tu? Mesti marah kan? Mesti rasa tak selesa dan bermacam lagi perasaan negatif lain yang bercampur baur.

Ada kan?

Huh...dok tanya korang ni pun, KakZam dah rasa sesak nafas. Terbayang dok dalam kepuk asap. Lemas 😟

Dalam pada kita layan rasa lemas tu, pernah tak kita terfikir, tak semua smokers tu seronok dengan apa yang diorang buat.

Ada sesetengah perokok yang dah lama teringin nak berhenti merokok. Cuma diorang tak tau cara macam mana dan bagaimana nak berhenti merokok tanpa ada kesan yang tak baik yang boleh menjejaskan kesihatan.

Selalu terjadi, perokok yang dalam usaha murni nak berhenti merokok tu, dapat efek negatif. Demam, sakit-sakit badan, badan jadi lemah, sakit kepala dan sebagainya.

Faktor kewangan pun boleh jadi salah satu sebab mereka ni nak berhenti merokok. Almaklumlah, zaman sekarang ni semua benda pun mahal. 

Jadi, kalau dapat berhenti merokok, perbelanjaan ratus-ratus yang selalu lebur untuk beli rokok tu bolehlah digunakan untuk belanja dapur ke, belanja makan anak isteri sekali sebulan sekurang-kurang kat tempat makan yang sedap-sedap, paling tak pun boleh menabung untuk masa-masa kecemasan yang kita tak tau bila nak jadi. 

Betul tak?


Suplimen

Korang tau tak, ada suplimen yang boleh membantu untuk berhenti merokok dengan selamat tanpa efek negatif pada kesihatan.

VIVIX keluaran SHAKLEE dikatakan berkesan untuk membantu menghilangkan ketagihan pada rokok.

Bagaimana ia bertindak? Apa kata jom kita fahami serba sedikit.

● VIVIX membantu men-detoks-kan nikotin di dalam darah. Jadi, bila nikotin dalam dalam darah dah tiada, hilanglah rasa ketagihan kepada nikotin aka rokok tu.




● Orang yang merokok ni, otak dia ada satu 'feeling' lain maciam bila berhenti merokok.  Dan terasa macam rokok tu dok memanggil-manggil je mintak dihisap.

Haaa, VIVIX boleh berikan 'feeling' tu dan rasa teringin kat rokok pun hilang maciam tu je.

●Biasanya, orang yang berhenti merokok ni akan mendapat withdrawal simptom, alaa yang KakZam btau awal tadi (sakit, demam etc).

Semua tu terjadi sebab badan diorang terkejut sebab tiba-tiba je tak badan diorang takde nikotin.

Dengan adanya VIVIX, ia membantu untuk meredakan kejutan tu. Best kan...

● Part paling penting, VIVIX ni bantu 'repair' semula organ dalaman yang dah 'rosak' akibat tabiat merokok tu sendiri yang disebabkan terlampau banyak nikotin dah masuk dalam sistem badan.

Bagaimana VIVIX me'repair' tu? Dalam bahasa mudahnya, VIVIX ni berfungsi dan bertindak sehingga ke tahap sel.


Testimoni













Perlukan VIVIX untuk usaha berhenti merokok? Jangan lupa kontek KakZam ye. Usaha tangga kejayaan...yeay!!



Zam Zarina

ID 1110934

012-3540262

Pengedar Shaklee Bandar Jengka, Pahang dan seluruh Malaysia

Bagi pemegang kad debit atau kredit, boleh lakukan pembelian secara online di sini.


You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina