VIVIX ANTIOKSIDAN PALING BERKUASA

Sel yang sihat amatlah penting buat tubuh badan kita. Apabila ia dalam keadaan yang sihat, ia akan berfungsi dengan baik.


Malangnya, kebanyakan dari kita mengamalkan diet yang tidak sihat dan banyak terdedah dengan toksin dari radikal bebas. Ini menyebabkan genetik 'terusik'  dan menyebabkan kerosakan oksidatif. Akhirnya, tubuh kita akan lebih mudah mendapat jangkitan dan sakit.


Tahukah Anda?

Menurut kajian Kesihatan Kanada, rakyatnya lebih memilih makanan segera berbanding buah-buahan dan sayuran serta tidak mengamalkan diet seimbang. Kajian mendapati makanan yang tinggi lemak akan meningkatkan masalah stress yang lama-kelamaan boleh menyebabkan kerosakan sel.

Semakin kita dimakan usia, jumlah dan fungsi mitokondria (penjana sel) merosot yang menyebabkan penghasilan sel tenaga menurun.

Setiap hari, setiap sel di dalam tubuh kita terdedah kepada begitu banyak serangan radikal bebas yang merosakkan sel DNA.

Protein AGE (Advanced Glycation End-product) yang berlebihan boleh menyebabkan kerosakan sel yang menjejaskan jangka hayat sel.



VIVIX - Berkuasa Melindungi Sel


Kajian antarabangsa mengenai perlindungan sel dan masa yang bertahun-tahun dihabiskan untuk kerjasama bersama saintis telah berakhir dengan kemuncak penemuan VIVIX Antioksidan Solution, suatu kemajuan saintifik dari SHAKLEE dengan ramuan dan bahan-bahan yang berupaya melindungi seterusnya memperbaiki kerosakan sel.





Hanya VIVIX yang mempunyai resveratol dan campuran phytonutrien yang berfungsi sebagai antioksidan yang paling berkuasa dari anggur muscadine yang unik dan jarang ditemui ini.


Ia mempunyai ramuan utama yang telah dilakukan ujian klinikal bagi meningkatkan pertahanan sel dan beberapa kajian makmal untuk meningkatkan sel tenaga, menggalakkan sel yang sihat dan fungsinya.


Ianya SEMULAJADI, tidak mengandungi perasa tiruan, bahan pemanis, pewarna tiruan mahupun bahan pengawet.


Bahan utamanya ini berkuasa 10 kali ganda lebih berkuasa dari resverateol itu sendiri dalam memperlahankan proses pembentukan protein AGE.


Terbaiknya VIVIX, ia dipatenkan khas hanya untuk SHAKLEE.



Anggur Muscadine


Anggur Muscadine mengandungi kesemua jenis polifenol seperti resveratrol dan quercetin seperti yang biasa didapati pada anggur lain. Bagaimanapun, berbeza dengan anggur-anggur lain, Anggur Muscadine adalah satu-satunya anggur yang mempunyai lebih satu kromosom yang mana ahli sains percaya mengukuhkan profil polyfenolnya dan berpotensi untuk memanfaatkan kesihatan.



Anggur Muscadine

Ia juga mengandungi asid elagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrientyang tidak ditemui dalam mana-mana anggur lain dan telah menunjukkan ciri-ciri menghentikan kimianpenyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.


Jadi, tidak hairanlah mengapa ia dipanggil "super grape."


Anggur Muscadine juga mampu hidup dan tahan lasak di dalam apa jua persekitaran. Profil phenolicnya yang unik memberikan lebih perlindungan dari bakteria, kulat, yis, kemarau, kelembapan melampau dan  cuaca panas yang melampau. Sementara anggur jenis lain terlalu sensitif terhadap persekitaran tersebut.


Bahan Lain Dalam VIVIX

Powerful Results

Faktor seperti stress, diet yang tidak seimbang dan sering terdedah kepada radikal bebas melemahkan sel pertahanan dalam badan, mengurangkan daya tenaga, merosakkan DNA dan menurunkan fungsi sel. Kesemua faktor ini melemahkan dan memendekkan jangka hayat sel. 

Di dalam kajian klinikal dan beberapa kajian makmal menunjukkan VIVIX mampu memberikan kesan positif terhadap sel melalui 4 cara :-


1) Mengukuhkan Pertahanan Sel

Di dalam kajian klinikal, ramuan utama di dalam VIVIX memberikan kesan kepada jangka hayat manusia. Dari masa ke masa, tindakan-tindakan stress dari luaran juga menyebabkan dalaman turut stress yang mengakibatkan sel-sel menjadi lemah. 





2) Meningkatkan Tenaga Sel

Kajian makmal mendapati bahan utama VIVIX meningkatkan pengeluaran tenaga pada peringkat sel. Mitokondria yang juga berintdak sebagai penjana tenaga mengeluarkan tenaga yang sangat tubuh badan kita perlukan. Semakin merosot fungsi mitokondria, fungsi-fungsi sel menjadi turut menjadi semakin menurun.




3) Menggalakkan Pemulihan Sel

Di dalam sebuah kajian makmal, bahan utama VIVIX menunjukkan ia mampu melindungi kerosakan DNA, menyokong pembentukan DNA baru untuk kesihatan fungsi sel.




4) Meningkatkan Keupayaan Sel

Hasil dari kajian makmal menunjukkan bahan utama VIVIX iaitu Anggur Muscadine mampu menyekat penimbunan protein AGE yang menyebabkan kerosakan DNA.





Mengapa VIVIX menjadi KEPERLUAN?  Ia sangat perlu kerana fungsi hebatnya yang mampu menjaga kesihatan kita serta memperbaiki dan memulihkan sehingga ke tahap sellular. Selain keperluannya, sangat penting buat kita bagi memastikan kita mengamalkan hidup yang sihat serta diet yang seimbang.

Dapatkan VIVIX anda segera DI SINI atau hubungi saya untuk dapatkan keahlian PERCUMA dengan setiap pembelian 1 SET TWINPACK VIVIX anda.




ZAM ZARINA

ID 1110934

012-3540262

SHAKLEE BANDAR JENGKA, TEMERLOH, JERANTUT, SELURUH NEGERI PAHANG SERTA SELURUH MALAYSIA

You Might Also Like

2 comments

  1. Wah..sharing yang sangat bagus..sebabtu vivix ni hebat setanding dengan harga dia😍

    ReplyDelete

Catatan Zam Zarina