TESTIMONI SET MENYUSU SHAKLEE

Assalamualaikum

Entry KakZam sebelum ni, ada KakZam ceritakan tentang SET MENYUSU SHAKLEE dan bagaimana KakZam sangat happy dengan hasilnya berbanding dua anak yang sebelumnya.



ESP adalah suplimen utama bagi membantu menambah dan memekatkan susu ibu.


Kali ni, KakZam nak share pula testimoni-testimoni berjaya Set Menyusu Shaklee buat semua. 



TESTIMONI 1
Malam ni tergerak nak bagi testimoni diri sendiri setelah mengamalkan suplimen shaklee secara konsisten.

Saya mula diperkenalkan dengan ESP dan OSTEMATRIX sewaktu dalam pantang. Agak merunsingkan bila susu badan kurang. Tapi dengan izin Allah, sejak minum ESP dan makan OSTEMATRIX, susu badan mula menunjukkan hasil.

Yang bestnya, bila baby hisap sebelah kanan, susu sebelah kiri memancut keluar.Hanya Allah yang tahu, syukur sangat. Sembelit pun hilang dengan makan OSTEMATRIX.

Saya continue dengan mengambil ALFALFA dan LECITHIN untuk kuruskan badan. Alhamdulillah dari 74kg, sekarang dah 60kg dalam masa 3 bulan. Kira ok laa. Dapat pakai semula baju-baju zaman anak dara dulu, hehehe.

Seterusnya saya makan VITAMIN E COMPLEX dan B COMPLEX. Jangan terkejut, sampai ada yang cemburu, cakap saya persis anak dara. Padahal dah ada anak.

Alhamdulillah, suami makin sayang dan makin bersemangat untuk teruskan makan suplimen SHAKLEE. Jom kekal sihat, cergas dan berseri-seri dengan SHAKLEE. Sekian.



TESTIMONI 2
Setelah mengamalkan SET MENYUSU SHAKLEE, kelihatan perbezaan yang sangat ketara pada kulit wajah Puan Salwa. Berbeza dengan sewaktu masih bujang dan belum memiliki anak.




TESTIMONI 3
Saya memang fully breastfeeding. Sepanjang berpantang bersalin memang tiada masalah. Tapi baru-baru ni saya dapati susu badan saya agak cair.

Saya pun ambil keputusan untuk ambil MILK-BOOSTER SHAKLEE (ESP + ALFALFA). Sehari je penggunaan 3 scoop ESP + 2 biji ALFALFA, saya dapat result yang baik keesokan harinya.

Susu badan kembali menjadi pekat sama macam dalam pantang hari tu. So far saa sangat berpuas hati dengan result gitu dan sekarang dah 1 minggu saya consume MILK-BOOSTER SHAKLEE.



TESTIMONI 4
Susu badan makin banyak dengan penggunaan SET MENYUSU SHAKLEE disamping luka pembedahan bersalin ceat kering.



TESTIMONI 5
Susu badan makin banyak bila tiap kali pam sejak mengamalkan SET MENYUSU SHAKLEE.



TESTIMONI 6
Rezeki mencurah-curah. Satu sesi mengepam dapat13.5oz. Baby baru nak masuk 4 bulan tapi dah jarang bangun malam. Kalau bangun menyusu pun, sekejap je. Lepas tu lena semula. Ibu pun boleh tidur lena, lama.

Kalau time cuti Sabtu Ahad tu memang kena pam jugak. Kalau tidak, memang habis basah kenjun baju. Pengasuh pun cakap susu saya lebih pekat dari susu baby lain yang minum EBM.



TESTIMONI 7
Eh eh, macam kenal pulak cik puan ni, kikiki. Okay, ni testimoni KakZam sendiri. Setelah konsisten dengan pengambilan SET KESUBURAN, SET HAMIL, SET BERPANTANG dan kini SET MENYUSU SHAKLEE, kulit muka saya ternyata lebih CERIA, lebih CERAH, lebih LEMBUT, lebih LEMBAP, lebih SIHAT disamping demand susu yang sangat memuaskan bagi memenuhi supply susu buat baby.





Untun mendapatkan SET PENYUSUAN SHAKLEE ni, sila hubungi KakZam di 012-3540262. Atau boleh terus dapatkannya DI SINI.

Jika terdapat keperluan sebarang keperluan produk SHAKLEE yang lain, SILA KLIK SINI.

Terus hubungi KakZam melalui whatsapp 012-3540262 jika memerlukan konsultasi ataupun terdapat sebarang kemusykilan.

Semoga perkongsian ini dapat memberi sedikit sebanyak manfaat buat ibu-ibu menyusu seperti KakZam.

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina