BERNIAGA TAPI DALAM MASA SAMA BOLEH ENJOY TENGOK WAYANG

Assalamualaikum

Siapa kata meniaga tak boleh ke mana mana? Alhamdulillah, boleh je pergi jalan jalan dengan famili. Kalau dulu, KakZam berniaga memang tak ada waktu dengan keluarga. Pagi keluar, malam baru balik. Dah sampai rumah letih, dah tak boleh layan anak-anak dan suami. Makan minum diorang pun terabai sama.

Perlahan-lahan suami pujuk KakZam untuk berhenti berniaga. Dia juga ada bagi cadangan untuk berniaga samada dari rumah atau secara online. Jadi, waktu untuk saya bersama keluarga akan lebih banyak terluang bersama mereka.




Walaupun sayangkan perniagaan lama, tetapi keluarga adalah lebih penting. Perlahan-lahan juga KakZam pujuk diri sendiri untuk berniaga secara online dari rumah dan memilih untuk lebih taat pada suami. 




Dan sekarang, alhamdulillah KakZam boleh uruskan waktu berniaga sendiri. Bila-bila dan di mana-mana sahaja.




Suami KakZam selalu pesan, dia selalu sibuk bekerja, jarang  ada masa bersama. Jadi, bila sesekali dia ada, masa yang ada tu, MESTI habiskan dengan dia dan anak anak. Tapi dia tak kisah pun henpon di tangan setiap masa, dia faham, itulah trend peniaga online. Cuma kita kena faham-faham sendiri laa kan.


Macam gambar kenangan kat atas ni, Alhamdulillah, walaupun sambil jalan-jalan pergi tengok wayang, luangkan masa berkualiti dengan famili, order tetap masuk jugak. Kali ni customer rembat offer FREE MEMBERSHIP.

Apalagi kalau bukan offer TWINPACK VIVIX 5% tu, rembat sekali offer BUY 3 FREE 1 Vita-lea For Children (promosi Januari lepas) untuk anak-anak yang picky eater. Memilih sangat nak makan, silap silap lepas ni semua yang mak hidang, habis depa bedal..hihi.

Customer ni nak join ahli ni bukan apa, katanya susah sangat order barang dari sid/ejen. Alang alang baik  join ahli terus, harga dah tentu lebih murah. Lepas ni dah boleh order sendiri. Siap boleh bisnes laa (yang ni KakZam tambah sendiri).

Oh ye, promosi FREE MEMBERSHIP TWINPACK VIVIX tu 'ON sepanjang masa tau. Cuma diskaun 5% tu je yang tak valid. Tapi, insyaAllah di masa-masa akan datang, kalau ada nanti, akan KakZam maklumkan semula ye.

Geng-geng surirumah yang berminat nak join KakZam berniaga dari rumah tanpa meninggalkan anak-anak dan keluarga, juga dialu-alukan tau. Boleh direct call atau whatsapp je nombor KakZam ye.


KakZam

1110934

012-3540262



You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina