AWET MUDA DENGAN CARA PALING MUDAH DAN SELAMAT

Bila sebut tentang penuaan, pasti ramai yang merasa tidak seronok. Tak kurang juga merasa gerun dan kecut perut, terutamanya bagi yang menjaga penampilan dan ingin kelihatan muda dan kaum hawa.

Walau bagaimanapun, penuaan adalah proses semulajadi yang memang tidak dapat dielakkan oleh sesiapa pun. 

Proses penuaan adalah suatu proses semulajadi yang sememangnya tidak dapat dielakkan.
Perubahan yang terjadi akibat proses penuaan ini termasuklah rambut yang kian menipis dan beruban, kulit semakin berkedut dan kurang anjal, semakin banyak garis-garis halus muncul pada wajah, tenaga juga semakin berkurangan malah lemak semakin banyak terkumpul sehingga menyukarkan seseorang itu mendapat berat badan yang ideal.

Lebih teruk lagi, pelbagai penyakit mula hinggap termasuk sistem daya tahan melawan penyakit, kerapuhan tulang serta penglihatan juga semakin merosot.

Lantaran itu, pelbagai cara dan usaha yang dilakukan untuk kelihatan muda dan cantik. Antara produk yang paling mendapat sambutan adalah produk kesihatan iaitu Vivix Shaklee.


4 Bahan Utama Dalam Vivix

1. Anggur Muskat

Dikenali sebagai anggur terbaik kerana manfaatnya yang membuatkan kulit bertambah muda serta memberi kesihatan berpanjangan. Buah dan bijinya adalah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri anti-radang.

Mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terdapat dalam 'red wine' yang terbukti sangat bagus bagi kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah selain melambatkan proses penuaan.

Anggur Muskat



2. Elderberi

Sejenis tumbuhan lasak tanah lembap di sepanjang tepi jalan dan sungai hanya di Eropah dan Amerika Utara. Ia sudah digunakan sekian lama dalam perubatan tradisional bagi penyakit asma, sembelit, artritis dan selsema.

Tumbuhan ini adalah anti-oksidan yang kuat dan melindungi sel daripada kerosakan disebabkan toksin alam sekitar, diet yang tidak seimbang serta stress.

Elderberi



3. Polygonum Cuspidatum

Juga dikenali sebagai Knotweed Jepun adalah tumbuhan perenial yang besar berasal daripada Asia. Ia adalah sumber semulajadi resveratrol, sama seperti yang terdapat pada kulit dan biji anggur merah.

Tumbuhan ini mempunyai banyak manfaat kesihatan dan sering terdapat di dalam produkanti penuaan. Ini kerana kandungan resveratrolnya membantu memperlahankan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah mengurangkan lebihan lemak yang tidak diperlukan oleh tubuh.

Polygonum Caspidatum



4. Lobak Ungu

Tumbuhan yang mengandungi sumber vitamin A yang terbaik, mengandungi fitokimia yang mengandungi anti-oksidan, anti-bakteria, anti-radang penyakit penyakit serta mengurangkan risiko penyakit jantung.


Gabungan keempat-empat bahan utama ini menghasilkan vivix, sangat membantu untuk melambatkan proses penuaan. Empat mekanismanya mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3000 gelas 'red wine' dan 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol itu sahaja. Ia juga tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. 

Lobak Ungu


Testimoni Pengguna Vivix

Testimoni 1

1. Jerawat makin kurang, kedutan sekitar mata juga sudah hilang, sistem penghadaman semakin bagus dan kulit makin cerah serta berat badan kurang sebanyak 3kg. Badan semakin ringan dan aktif.


Testimoni 2
2. Kulit wajah semakin sihat dan cantik setelah sekian lama menderita jerawat bernanah.


Testimoni 3

3. Kulit semakin cerah berseri dan berat badan hilang sebanyak 20kg dalam masa 2 bulan mengamalkan vivix.

Testimoni 4

4. Artis terkenal Rita Rudaini juga turut mengamalkan Vivix bagi tujuan Detox Darah. Patutlah kulit dia cantik sangat.



Testimoni 5

5. Vivix membantu meremajakan kulit dari dalam. Siapa sangka Puan Sharifahini sudah berumur 40 tahun.



Testimoni 6


6. Selepas pengambilan 6 botol vivix, suami puan ni berjaya hilangkan sebanyak 30kg lemak berlebihan. 

"Vivix boleh kurangkan 30kg berat badan, tapi bukan sebulan dua, selepas 6 botol vivix, suami saya lost 30kg."

"Suami akak ada masalah kesihatan jugak, gout, darah tinggi dan kencing manis. Sebelum ni dalam servis navy, dia selalu ambik ubat tahan sakit menyebabkan berat badan naik walaupun makan nasi sehari sekali je. Lepas tu just minum je, tapi berat still naik."

"Lepas pencen, akak bagi dia minum vivix. Alhamduillah, ubat tahan sakit just makan 2 kali sebulan je, malah kadang-kadang sekali sebulan je. Alhamdulillah, inilah hasilnya."

-Puan Asma-



Testimoni 7

7. Sekali suap sehari untuk total wellness.

"Dah masuk botol kedua vivix, obvious part dengan kulit saya moist dan nampak halus je. Try jugak untuk rambut sebab rambut gugur banyak even tak buat treatment, sekarang dah kurang gugur. Alhamdulillah, senang makan vivix ni sebab sekali suap je untuk total wellness."


Teruja dengan perkongsian saya? Ingin kelihatan muda, cantik dan sihat seperti dalam testimoni tadi? Jangan lupa dapatkan Vivix anda untuk mendapatkan hasil yang sama seperti mereka. Jangan lupa hubungi saya untuk dapatkan Vivix anda beserta konsultasi percuma ang saya sediakan.


KakZam

1110934

012-3540262

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina