SELAMAT HARI RAYA. RAYA KAN SEBULAN

Assalamualaikum

Alhamdulillah. Kita semua masih diberikan peluang untuk sekali lagi menikmati Ramadhan yang telah berlalu dan kini kita masih dalam mood beraya walaupun dah dah dekat separuh bulan kan. 

Mesti masih ramai yang sibuk adakan open house dan tak kurang juga ramai yang memenuhi undangan majlis rumah terbuka.

Dalam pada beriang ria bertemu sanak saudara dan kenalan, jangan diabaikan kesihatan terutamanya yang memang ada penyakit yang serius macam kencing manis, kolestrol, darah tinggi dan banyak lagi. Ni antara penyakit yang mudah terjejas semasa musim perayaan kan. Sebab macam makanan terhidang depan mata. Jadi, beringat masa makan tu tau. 

Walaupun dah pertengahan bulan, rasanya belum terlambat akak nak bagi tau promosi Shaklee bulan ni yang ohsem. Vivix dan jugak Vitalea For Children. 

Jadi, peminat tegar vivix boleh dapatkannya pada bulan ini, dah tentulah dengan harga yang lebih jimat dan berbaloi untuk nilai wang anda.


PROMOSI JULAI


1. BELI 6 PERCUMA 1

Yeay!!! Vivix ni ramai penggemarnya. Jadi, masa nilah masing-masing boleh dapat PERCUMA SEBOTOL dengan pembelian 6 botol. 


2. TWINPACK

Jangan risau kalau takde bajet nak beli sampai 6 botol. Ada diskaun 5 peratus dengan setiap pembelian TWINPACK VIVIX. So sweet kan Shaklee ni. Atau Vivix yang sweet 😄


3. BELI 3 PERCUMA 1

Tak lupa suplimen kesihatan untuk anak-anak jugak. Vitalea For Children. Ok, masa ni laa parents boleh beli lebih sikit untuk buat stok. Almaklumlah, VFC ni sedap. Parents pun kadang pun mengecek jugak kan. Anak-anak pun suka, asyik nak kemam aje. Memang cepatlah kering botol tu. 😂

Jangan lupa contact akak 012-3540262 untuk dapatkan Vivix dan juga VFC ni ye. Akak sediakan consultasi khas untuk customer special akak tau 😀 Rugi kalau lepaskan peluang ni. 


Zam Zarina

012-3540262

ID 1110934


You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina