VITAMIN C YANG OHSEM ;)

Assalamualaikum wbth.

Hai ladies...

Ok, bila bercakap tentang ladies, mesti semua akan terfikir perkara yang sama seperti yang saya fikirkan sekarang. Semua ladies mesti nak cantik bukan. Hihihi termasuk laa saya jugak.

Dengan Shaklee, saya dah tak perlu nak fikir sama ada bahan dan kandungannya selamat atau tidak. Memang dah terbukti yang Shaklee memang yang terbaik bagi saya.

Ok, kali ni saya nak sembang santai pasal Sustained Release Vita C atau lebih mudah lagi, Vitamin C. Sebelum lebih jauh, just nak kongsikan pengalaman sorang ladies ni yang pernah maintain amalkan cucuk cucuk vitamin c hanya untuk kelihatan cantik. Betapa obsesnya dia dengan kecantikan.

Dipendekkan cerita, dia beralih kepada pilihan yang lebih mudah dan tidak menyakitkan dan terbukti hasilnya setanding dengan suntikan yang ternyata menyakitkan.


Sama seperti puan ni, saya juga adalah pencinta Vitamin C dan turut merasai kesannya. Kalau sebelum ni, kulit muka saya yang jenis kombinasi memang sukar bagi saya. Certain area yang kering tu, mesti nak kena tepek krim dulu sebelum apply bedak muka. 

Tapi sejak merasa kesan dari pengambilan Vitamin C Shaklee ni, dah tak perlu guna pun krim. Bedak tetap akan jadi sekata dan natural. Sebelum ni kalau tak lapik krim dulu, muka akan jadi bertompok-tompok dan memang kulit nampak tak cantik sangat.

Kesan dari mengamalkan Vitamin C Shaklee pada diri saya sendiri :-

  • Kulit muka lebih lembut, halus dan licin.
  • Liang pori makin mengecil.
  • Jerawat yang meriah makin mengecut dan kurang.
  • Kulit makin cerah dan cantik.
  • Pembuangan lawas.

Testimoni pengguna Vitamin C Shaklee

Cer tengok kakak kat atas tu, haa jangan cakap ahkak tak payung ye. Tengok, bukan orang muda-muda je yang suka amalkan Vitamin C ni, uolls tengok je laa sendiri hasilnya.


Bagi mendapatkan Vitamin C Shaklee ni, what uolls need to do is just klik sini untuk pembelian. Sangat mudah dan cepat. Cuma perlu nantikan kedatangan abam posmen hantar je lagi.

Bagi yang memerlukan maklumat lanjut, boleh je hello hello saya untuk sebarang pertanyaan ye ;)

Zam 012-3540262

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina