Lahirkan Sang Juara Dengan Vita-Lea For Children

Kanak-kanak sangat memerlukan nutrisi dan vitamin penting untuk memastikan tumbesaran mereka ditahap yang baik.

Kekurangan nutrisi yang biasanya berpunca daripada makanan yang tidak sihat boleh menjejaskan sistem imun, tumbesaran tulang dan perkembangan fizikal anak itu sendiri.

Sebagai contoh, di negara kita terdapat ramai kanak-kanak yang membesar tanpa keperluan nutrisi yang mencukupi dan penting seperti vitamin A, D, kalsium dan zat besi sehingga mempengaruhi tumbesaran mereka. 

Kebanyakan mereka gemar mengambil makanan ringan sebagai snek paling mudah. Ditambah pula dengan ibu bapa yang juga gemarkan makanan segera yang sangat mudah didapati. Tak perlu rasanya saya ceritakan jenama makanan segera tu kan? Anda sendiri sudah tentu tahu apa dia.

Seharusnya sebagai ibu bapa, kita harus menyekat pengambilan makanan ringan dan makanan segera untuk anak-anak. Selain daripada ianya tidak baik untuk kesihatan, ia juga boleh mengundang penyakit lain seperti kolestrol, darah tinggi dan kencing manis. Nampak? Sepatutnya kita mengamalkan pemakanan yang sihat dan tidak mengundang bahaya untuk diri kita sendiri termasuk anak-anak.

Demi memenuhi keperluan zat dan nutrisi anak-anak, terdapat pelbagai vitamin di pasaran tersedia. Tinggal lagi anda hanya perlu memilih vitamin yang benar-benar SELAMAT dan SEMULAJADI untuk yang tersayang.




Vita-Lea For Children dari Shaklee adalah vitamin yang diakui paling selamat untuk kanak-kanak. Formulasinya berasaskan lebih 100 nutrisi sains dari pakar nutrisi dan kajian oleh para saintis Shaklee. Ianya memudahkan penyerapan nutrien serta vitamin dan mineral lengkap tanpa kanak-kanak perlu mengambil sayuran dengan hanya pengambilan 2 tablet sehari.


Bayangkan pengambilan sebanyak ini yang perlu anak-anak kita ambil setiap hari berbanding dengan apa yang mereka ambil. Dengan Vita-Lea For Children, ia sangat membantu memudahkan pengambilan vitamin dan mineral yang diperlukan.



Antara keistimewaan Vita-Lea For Children :-

■ Mengandungi 18 vitamin dan mineral perlu yang sangat penting untuk tumbesaran dan perkembangan normal kanak-kanak.

■ 100% Viramin A, C, D dan E serta kesemua 8 Vitamin B.


Formula yang diperbaharui


■ Kaya dengan kalsium, magnesium, zink, copper dan pelbagai mineral lain.

■ Formulasi Mesra Gigi. Mengandungi pemanis dengan xylitol yang tidak mengakibatkan kaviti dan kerosakan gigi.

■ Perisa anggur yang enak dan bebas gluten.


Perbandingan Vita-Lea For Children Shaklee dengan multivitamin kanak-kanak jenama lain


■ Multivitamin yang sangat mudah dikunyah yang pasti disukai kanak-kanak.

■ Tidak mengandungi perasa, pemanis dan pengawet tiruan.

Vita-Lea For Children merupakan multivitamin kanak-kanak terbaik di pasaran yang memenuhi keperluan tumbesaran serta penyerapan yang mudah dan pantas. Ia sangat sesuai untuk kanak-kanak berusia 4 hingga 12 tahun terutama kanak-kanak yang tidak gemarkan sayuran.

Berikan kesihatan terbaik untuk anak-anak dan pengalaman membesar dengan sihat bersama Shaklee.

Hubungi saya sekarang untuk konsultasi dan penerangan lanjut tentang pemakanan kanak-kanak. Saya akan cuba membantu dengan perkhidmatan berkualiti beserta cadangan produk terbaik bagi memenuhi keperluan anda sekeluarga.

Jangan malu dan segan. Sila

call/sms/whatsapp saya di 012-354 0262
emel  zamzarinay@gmail.com
fb Zam Zarina

Istimewa bagi warga Bandar Jengka dan sekitarnya, penghantaran terus ke pintu rumah anda oleh saya sendiri. Manakala penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina