Tubuh Perlukan Detoksifikasi

Adakah anda mengalami salah satu daripada masalah berikut?

- Jerawat / kulit kusam
- Sering berasa lesu dan kurang bertenaga
- Sakit kepala berulang
- Rasa gatal
- Emosi bercelaru
- Radang pada kulit
- Alahan
- Ekzema



Simptom di atas menunjukkan yang tubuh anda mungkin mempunyai toksin yang berlebihan. Apa yang tubuh anda perlukan adalah proses DETOKSIFIKASI. 

Apakah detoksifikasi? Ia adalah proses pengeluaran racun atau zat-zat yang bersifat racun dalam tubuh.

Bahayanya toksin dalam tubuh salah satunya dapat membahayakan hati. Toksin atau racun merupakan salah satu bahan kimia yang boleh memasuki tubuh melalui makanan. Hati yang memiliki fungus dengan baik akan bekerja dengan menyingkirkan semua bahan yang menjadi penyebab alergi disamping melakukan fungsi hati yang lain. Jika hati tidak berfungsi dengan baik, maka toksin atau racun akan terkumpul dalam hati.

Bagaimana caranya untuk melakukan proses detoksifikasi? Jangan bimbang,
Set Super Detoks Shaklee mampu membantu mengeluarkan toksin dan bahan buangan daripada tubuh untuk mengembalikan tubuh yang sihat.


ALFALFA COMPLEX

Alfalfa Complex adalah suplimen yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan tahap normal badan yang berasid. Ia menyahtoksid dari badan, membersihkan hati, kolon, darah sekaligus mencantikkan kulit dan otot.

Melawan alahan dengan memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air dengan berkesan.

Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, ulser, gastrik, hepatitis dan sembelit.

Menyingkirkan lemak dan kolestrol. Kaiian klinikal membuktikan bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi.

Memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor serta melegakan keletihan.


GARLIC COMPLEX

Membantu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Ia juga mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dari logan dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.

Menghalang alergi berkait sistem imun seperti hidung yang sensitif, sinus, asma, selesema dan hepatitis.

Garlic adalah antibiotik semulajadi. Ia selamat untuk kegunaan jangka panjang bagi mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman dan virus.

Formula uniknya mampu membantu masalah penghadaman seperti kembung perut dan gastrik.

Membantu menstabilkan glukos dalam darah.


DTX COMPLEX

Ekstrak dari biji benih Shcizandra mengandungi bahan anti-oksida yang juga berkait dalam merangsang sintesis protin, meningkatkan jumlah enzim dalam hati untuk tujuan detoksifikasi dan memperlahankan pembentukan toksin.

Khasiat Dandelion yang terdapat di dalam DTX Complex  membantu merawat endometriosis yang bertindak membantu masalah sembelit.

Dengan khasiat ekstrak biji benih pokok susu tisel, ia membantu mencegah dan merawat masalah batu karang, serta masalah kulit seperti psoriasis dan ekzema. Ia juga melindungi hati daripada toksin termasuklah dadah, racun dan bahan kimia.

Membantu penghadaman dengan merangsang pengaliran hempedu dari hati dan pundi hempedu sekaligus mencegah batu karang.

Mengandungi khasiat kunyit yang terkenal dengan bahan anti-oksidanya, ia meningkatkankesan anti-keradangan dan membantu mengurangkan kesakitan.


Manfaat dari detoks

~ Mencegah penyakit
~ Merehatkan organ tubuh
~ "Membersihkan bahagian dalam tubuh"
~ Mencegah jerawat
~ Melambatkan proses penuaan
~ Meningkatkan fleksibiliti tubuh
~ Meningkatkan tahap kesuburan
~ Tidak mudah diserang penyakit


Bagi anda yang mementingkan kesihatan, segera dapatkan Set Super Detoks dari pengedar Shaklee anda beserta jadual pengambilan yang lengkap. Bagi yang tinggal sekitar Jengka, Jerantut dan Temerloh, anda boleh dapatkan perkhidmatan cod dari saya serta pengeposan ke seluruh Malaysia.

Sila dapatkan butiran lanjut dengan menghubungi saya di:-


Zam Zarina
ID 1110934
Call/sms/whatsapp : 0123540262
Facebook : Zam Zarina
FB Page : Rahsia Sihat Alami
Email : zamzarinay@gmail.com

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina