PENGEDAR SHAKLEE BANDAR JENGKA, PAHANG

Assalamualaikum


Khas buat semua penduduk negeri Pahang, saya memperkenalkan diri sendiri, nama saya Zam Zarina atau lebih mudah boleh panggil saya KakZam.

KakZam adalah pngedar shaklee negeri Pahang di kawasan Temerloh, Jerantut dan Bandar Jengka khasnya.

Bagi mereka yang berada di kawasan yang tersebut dan mencari-cari suplimen shaklee, bolehlah menghubungi KakZam. Consultation khas secara elsklusif hanya bagi anda yang mendapatkan pelbagai rangkaian produk shaklee dari KakZam.

Bagaimana pula bagi yang berada di luar dari kawasan terbabit?

Jangan risau...

Anda masih boleh mendapatkan consultation eksklusif dari KakZam kerana shaklee mempunyai sistem online yang sangat efisien dan bagus. KakZam cuma perlu orderkan pesanan anda secara online dan shaklee akan hantar barangan anda terus ke depan pintu rumah. Bagus kan? :D




Bagi yang berminat untuk mendapatkan harga setiap barangan pada harga yang lebih murah dan menjimatkan iaitu pada harga ahli, boleh sign up keahlian pada harga RM65 untuk seumur hidup. Berbaloi kan?

Untuk pengetahuan semua, dengan kos modal serendah tersebut anda juga sudah boleh memulakan perniagaan shaklee anda sendiri tanpa tambahan modal yang besar dan juga tanpa perlu untuk menyimpan stok kerana seperti yang KakZam maklumkan bahawa shaklee mempunyai sistem online yang sangat efisien.

Jangan takut jika anda tiada pengalaman berniaga, khususnya perniagaan secara online. KakZam akan berikan tunjuk ajar dan bimbingan. Begitu juga dengan support group untuk sama-sama membantu dalam memberikan tunjuk ajar step by step apa yang perlu anda lakukan dalam usaha untuk menjana pendapatan yang menguntungkan bersama shaklee.

Berminat?

Jika anda berminat samada untuk mendapatkan suplimen shaklee atau bagaimana untuk memulakan bisnes shaklee, bolehlah memghubungi KakZam di talian www.wasap.my/60123540262.

Babai dan assalamualaikum :D

You Might Also Like

4 comments

  1. Sis cantik ni memang terbaik. Daparkan bagi yang sekitar jengka. Yang jauh2 pun boleh. Poslaju kan ada.

    ReplyDelete
  2. Orang Jengka boleh dapatkan shaklee dari kak zam

    ReplyDelete
  3. Jom dapatkan vitamin shaklee dari trusted agen ni. Servis tip top👍

    ReplyDelete

Catatan Zam Zarina