YOUTH SHAKLEE, LOOK YOUNGER, LONGER.

Memperkenalkan Shaklee Youth Advanced Anti-Aging Regimen Skin Care, Look Younger Longer.

Youth Shaklee membantu menghilangkan satu dekad penuaan, suatu sistem penjagaan kulit baru revolusioner yang direka khas untuk membantu anda kelihatan lebih muda dengan lebih lama.




Produk terbaru dari shaklee ini bukan saja membantu meningkatkan tahap kesihatan kulit secara dramatik, tetapi 100% dijamin menjadikan kulit anda kelihatan lebih muda dari usia sebenar dan juga 'muda lebih lama'.

Berbeza dengan produk penjagaan kulit yang biasa, teknologi canggih shaklee mampu menangani penuaan di permukaan untuk menyasarkan tahap sel kulit.

Dengan menggunakan Teknologi Patent-Pending Youth Complex yang mengaktifkan protein untuk menjana semula sel-sel kulit bagi menghasilkan lebih banyak kolagen dan elastin yang membantu kulit menjadi lebih muda, membantu 'muda lebih lama'.

Sesuai sangat dengan temanya, Look Younger Longer.

Youth adalah 100% vegan (a person who does not eat animal or use animal products), cruelty-free (produk yang dihasilkan dengan melakukan kekejaman terhadap binatang dengan maksud mendapatkan bahagian tertentu dari haiwan tersebut), gluten-free dan BEBAS daripada lebih 2,500 bahan kimia berbahaya dan bahan yang diragui, delivering Clinical Results Without Compromise serta melalui kajian selama 8 tahun lamanya.

Di awal pelancarannya pada BLNC 2018 (Business Leader National Conference) baru-baru ini, malah sebelum majlis gilang gemilang tersebut, sambutan adalah sangat sangat menggalakkan.

Manakan tidak, Nutriwhite yang sebelum ini, dah macam pisang goreng panas, bila shaklee keluarkan yang baru, yang jauh lebih bagus walaupun Nutriwhite memang terbukti kebagusannya, terlebih-lebih lagi laa ramai yang nak.

Jadi, sebelum Youth ni dengan rasmi menerjah pasaran, jom kita kelebet sikit apa yang specialnya skincare ni sampai ramai yang tak sabar dan teruja untuk memilikinya.





Kenapa Perlu Pilih YOUTH Sebagai Produk Skincare Anda?

Ia 100% dihasilkan dari tumbuh-tumbuhan, tidak diuji ke atas haiwan dan bebas gluten!

Lebih menariknya, ia mengandungi polifenol yang membantu membaikpulih kulit wajah sehingga ke peringkat sel. Tahu tak korang yang polifenol tu ada dalam Vivix shaklee?

Ambil vivix sebagai suplimen anti penuaan dan apply Youth pulak dari luar setiap hari, memang terbaik!


Rangkaian Produk YOUTH 

YOUTH Skincare Shaklee ini terdiri daripada 7 jenis item yang sangat awesome iaitu:-


  • YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser
  • YOUTH Perfecting Skin Toner
  • YOUTH Age Defense Mineral Moisturizer SPF 30
  • YOUTH Advanced Renewal Night Cream
  • YOUTH Activating Serum
  • YOUTH Radiance C + E






YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser

Produk 3 in 1 ini mengandungi :- 


  • PH yang seimbang
  • Bebas sabun
  • Gabungan daripada vitamin dan polifenol serta alga

YOUTH Perfecting Skin Toner

Dengan YOUTH Toner, kulit akan kelihatan lebih licin, lebih lembap dan terpelihara dari sel-sel kulit mati, punca kulit kusam dan bebas dari segala pencemaran persekitaran terutamanya toksin dan membantu menjadikan kulit lebih sihat dan berseri.





YOUTH Age Defense Mineral Moisturizer SPF 30

Melindungi kulit dari sinaran matahari. 

Sumber bahan semulajadi dari hidupan laut biopolimer yang terdapat di dalamnya membantu melindungi kulit dari pencemaran.

Kesan dari vitamin yang terkandung di dalam produk ini membantu melembapkan kulit wajah dan meningkatkan tona warna kulit yang lebih sekata.


YOUTH Advanced Renewal Night Cream

Krim malam ini membantu menyokong proses pembaharuan sel kulit wajah semasa tidur. 

Campuran bahan botaninya membantu menghasilkan kolagen dan elastin yang membuatkan kulit kelihatan lebih muda, lebih halus dan lebih glowing.





YOUTH Activating Serum

Serum ini mempunyai 10 kali ganda bahan aktif yang membantu pemulihan. 

Dengan campuran vitamin dan polifenol, ia dapat membantu menghasilkan kolagen dan membaikpulih hingga ke tahap sellular serta mengembalikan aura seri wajah dan meremajakan kulit. 


YOUTH Radiance C + E

Formula gabungan vitamin C tulen dan vitamin E ini membantu mencerahkan kulit dan terbukti mampu mengurangkan kesan garisan-garisan halus dan kedutan pada wajah.

Selain membantu mengurangkan pigmentasi, ia juga membantu melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.





Bagi yang berminat nak dapatkan set skincare YOUTH ni, dah boleh ready pre-order. Bulan 3 nanti dah boleh beli 1 set atau yang nakkan loose tu, bulan 5 nanti. Sabar ye :)


Ikhlas,

KakZam
ID 1110934

You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina