BAGAIMANA VIVIX DAPAT MEMBANTU MENGHILANGKAN KETAGIHAN MEROKOK?

Assalamualaikum wbth


Adakah anda merokok? 

Adakah suami anda perokok tegar?

Bagaimana pula dengan anak-anak? Adakah mereka juga merokok?





Soalan saya, adakah anda gembira atau risau dengan keadaan ini? Bagaimana dengan kesihatan mereka? Adakah mereka bertambah sihat atau sebaliknya setelah merokok?

Sebagai seorang individu merokok mahupun ahli keluarga kepada perokok tegar, pastinya kita tidak lari dari merasa risau akan kesihatan diri sendiri dan juga mereka bukan? 

Pasti seboleh-bolehnya kita inginkan mereka berhenti merokok demi kebaikan mereka sendiri disamping kesihatan orang-orang sekeliling yang setiap hari turut terdedah kepada bahaya asap rokok tersebut bukan?

Tetapi bagaimana caranya? Apakah ada cara yang yang mudah dan berkesan? Faham-faham sajalah, biasanya kalau dicadangkan untuk berhenti merokok, para perokok tegar akan terus menolak terus mentah-mentah tanpa terlebih dahulu memikirkan cara yang terbaik. 

Seperti yang kita semua sedia maklum, mereka telah lama merokok dan rokok itu sendiri sudah sebati dengan diri mereka sendiri. Contoh mudah saya berikan. Setiap hari kita sudah terbiasa makan nasi (sekurang-kurangnya 2 kali sehari) dengan lauk pauk yang sangat memikat selera. Bagaimana mungkin untuk kita meninggalkannya bukan?

Hal yang sama dirasakan oleh perokok tegar tersebut. 

Tidak banyak yang saya tahu tentang cara yang tepat bagaimana hendak berhenti merokok. Antaranya adalah minum air putih dengan banyak atau sekurang-kurangnya 2 liter sehari. Kedua, sediakan gula-gula berangin dan bawa ke mana saja anda pergi. Bila-bila saja keinginan merokok itu tiba, kemam sahaja gula-gula tersebut sebagai ganti kepada rokok. 

Tetapi, adakah cara tersebut berkesan? Ya, tidak mustahil bagi mereka yang mempunyai keazaman yang kuat untuk meninggalkan tabiat merokok tersebut, apalagi ianya sudah terlalu lama dan sebati dalam diri.

Salah satu cara yang paling mudah dan berkesan yang saya sendiri yakini keberkesanannya adalah dengan usaha dan ikhtiar dengan mengamalkan VIVIX. 


Apa itu VIVIX? KLIK SINI




Macam mana ye vivix ni boleh tolong hilangkan ketagihan?

Vivix ni membantu men-detoks-kan nikotin dalam darah. Bila nikotin dah takde, so hilanglah rasa ketagih nikotin tu.

Orang yang merokok ni, otak dia ada 1 'feeling' lain macam bila berhenti merokok dan memanggil-manggil nakkan rokok tu. Vivix boleh berikan 'feeling' tu dan rasa teringin kat rokok pun hilang macam tu je.

Kebiasaan orang yang berhenti merokok akan dapat withdrawal simptom sebab badan diorang terkejut (sebab tak biasa takde nikotin). InsyaAllah Vivix membantu untuk meredakan kejutan tu.

Paling penting, Vivix tolong 'repair' semula organ dalaman yang dah 'rosak' disebabkan terlampau banyak nikotin yang dah masuk dalam badan tu.




Salah satu testimoni pelanggan yang gembira kerana berjaya mengurangkan ketagihan merokok.


Testimoni dari seorang isteri yang senang dengan perubahan suaminya yang tidak lagi merokok setelah mengamalkan Vivix.


Anda nakkan organ dalaman yang sihat? Nakkan orang tersayang juga sihat tanpa asap rokok? 

Please do something!! Order Vivix anda sekarang dengan nilai setanding dengan manfaatnya.

012-354-0262

Nak beli sendiri VIVIX anda? BELI DI SINI



***Segala penulisan atau testimoni tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan adalah digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.




You Might Also Like

0 comments

Catatan Zam Zarina